Gewoon zwanger.....

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hallo.... :D
    Alles was wel goed alleen is de bengel te groot... Nou ja te ... Het gemiddelde is nu 1500 en hij is 1797... En ik heb te veel vruchtwater... Dus nu wordt ik getest op suiker, vandaag al bloedgeprikt hierom en morgen moet ik weer maar dan nuchter ;)

Dus ik ben eens benieuwd hoe het gaat aflopen hier. Hij lag nu wel
    Met zijn hoofdje naarbeneden maar ook dat kan gewoon weer veranderen

2. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend he Maris, ondanks dat alle echo's tot nu toe prima waren vind ik de 20wkn echo ook wel spannend, ik mag op mijn geluksdag, vrijdag de 13de :D De baby voel ik nog niet vaak, placenta ligt ook voor, maar dat mag de pret niet drukken ;) en inderdaad al een heel mooi buikje zeg hihi.

Annelie hier precies hetzelfde, het pretecho bureau raadde mij aan uiterlijk week 25/26 te komen voor de 3/4D maar weet nog niet wat ik doe, die zijn best prijzig.

Suc6 bij je controle Nova.

En da's idd een flinkert Lov, maar dat zegt toch niet alles, mijn vriendin moest zich ook voorbereiden op een 9-ponder maar dat was gelukkig een stuk minder bleek achter af :D

3. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ hier de kinderwagen besteld van het weekend:D:D ben er helemaal blij mee, nu nog "eventjes" wachten tot in week 9;)

Bijgevoegde bestanden:

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja die is mooi :D t is dat ik er al eentje heb

5. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Mooie wagen zeg!

6. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    thnx :D nu nog de knoop doorhakken mbt het kamertje, dat is stukken moeilijker...gaan we voor degene die we het mooiste vinden maar die iets minder functioneel is of gaan we voor de tweede keus die wel super hendy is maar iets minder gaaf, en dan met name de commode..keuzes keuzes ;)

7. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ja het valt niet mee te kiezen he,er is teveel keus ;)
    Kamertje schuift bij ons door maar nu het behang aankleding etc nog,vind ik ook erg moeilijk hoor

8. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    inderdaad Maris, er is gewoon teveel keuze. En nu is knopen doorhakken helemaal niet mijn sterkste kant sinds ik zwanger ben haha maar goed, we zullen binnenkort toch maar moeten gaan kiezen, anders heeft tie straks geen bedje, da's ook zo wat ;)

9. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haai dames, hoe is het met iedereen hier? Hier alles toppie, ben al wat aan het zenuwen voor de 20 wkn echo morgen. Maar gelukkig ter afleiding gaan we vanavond naar Jochem Myjer :D:D

10. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Alvast succes morgen met je echo en vanaaf veel plezier!;)

11. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Veel plezier :D en morgen komt wel goed ;)

Hier ook alles goed :) afgelopen dinsdag bij verloskundige geweest en bloedgeprikt en me ijzer was aan de lage kant dus gister ochtend in ziekenhuis bloed geprikt en ook meteen me suiker want het apparaatje bij verloskundige was stuk. Belt ze me net dat me ijzer nu wel goed was en dus ook me ijzervoorraad alleen me suiker was 6,5 en mag maximaal 6,1 dus ze wilt dat ik nu nuchter ga prikken :S. Pff mag ik weer naar ziekenhuis om te gaan prikken terwijl ik nog zei uur daarvoor had ik gegeten en thee met suiker gedronken maar nee alsnog mij moeite laten doen :( als hij nou boven de 7 was zou ik zeggen oke dat is wel heel extreem.

En hoe is het met de rest?

12. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Vanavond weer controle gehad met echo: nog altijd een jongen! Nu zelf ook erg duidelijk gezien... In onvolkomen stuitligging (voeten naast hoofd) en flink! Al 1400gr geschat (= P90), terwijl dochterlief altijd net onder het gemiddelde zat qua groei...
    Dit maakt beiden mijn kans op een normale vaginale bevalling een stuk kleiner! Maar goed, als hij maar gezond ter wereld komt!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nova ik had dat ook dat hij te groot was maar lag die keer wel mooi met zijn hoofdje naarbeneden. Tot dan lag hij altijd im stuit. Ik was toen 30 weken. Hij kan nog draaien natuurlijk. Hier heb ik het idee dat hij nu weer in stuit ligt... Voel m alleen beneden krachtig bewegen en als dat zijn hoofd is jeetje. Hij doet echt gewoon pijn.

14. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Dat zitten ze qua groei ongeveer gelijk denk ik, aangezien onze man 1400gr werd geschat bij 28 weken...
    Volgens mij is ie inmiddels ook al weer een paar keer omgedraaid, dus geen idee hoe hij nu weer ligt, haha!
    Dit had ik bij dochterlief ook, die bleef pas liggen bij 37 weken in hoofdligging...

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik mag morgen weer naar de gyn, ik vermoed dat hij ook anders ligt. Hij vindt het toch leuk schijnbaar dat draaien :D

16. mounia05

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pffff moeilijke namen... Heb gestemd :D

Hier dalijk weer naar de gyn...

18. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Inderdaad 'moeilijke' namen, maar heb ook gestemd!

Lov: succes zometeen! Ook weer een echo??
    Ben benieuwd hoe hij ligt!

Zijn hier nu druk bezig met de nieuwe slaapkamer van dochterlief! Gisteren alle meubels geleverd, nu in elkaar zetten... met heel veel werk voor opa op dit moment haha!
    Zal wel wat fotootjes plaatsen als het klaar is...

19. mounia05

Dankje :D haha het kon nog moeilijker :p

succes bij de gyn lov :)

fijn gevoel is dat he als je de kamer kan gaan afmaken :p. Gister heeft mijn man eindelijke alle meubels in elkaar gezet dus nu hoef ik alleen nog maar een gordijn/lamp en beetje versiering om het af te maken :D

Trouwens een vraagje :p... Heeft jullie kindje ook zo vaak de hik? Sinds een week heeft mijn kindje wel elke dag de hik en er zitten dagen tussen dat het een paar keer per dag is.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Laatste tijd wek opeens hier vaak de hik ;)

Nova denk het niet want daar maak ik altijd als een aparte afspraak voor. Wil dat wel graag nog eens ivm gewicht dus ga het vragen.

Ah super als alles langzaam afkomt he.
    Hier is de zolder voor de meiden bijna klaar en dan kan zijn bedje eindelijk bij ons op de kamer,

Deel Deze Pagina