Nu lekker niksen dan wel fijn he als het langzaam afkomt allemaal... Hier vandaag de laatst afspraak gehad bij de gyn...volgende week wordt onze zoon geboren
Oh zo spannend Lov! Ook wel een vreemde gedachte misschien, omdat je de datum al weet natuurlijk... Maar misschien ben je er ook wel echt aan toe! Hier volgende week dinsdag weer controle + echo: indien dan nog steeds dwars of stuit wordt er ook een datum geprikt! Maar eerst nog eens twee weekjes werken...haha!
Ja het is dubbel.... Ergens is het fijn maar als ik steeds dichterbij kom wordt ik toch wel zenuwachtig
Begrijpelijk toch ook dat je zenuwachtig bent! Als je normaal bevalt dan overkomt het je meer en heb je geen tijd voor die zenuwen... Nu weet je gewoon wanneer je naar het ziekenhuis gaat en jullie zoon geboren gaat worden (mits hij zich nog eerder aankondigt natuurlijk!)
Logisch dat je zenuwachtig bent Lov, komt heel dichtbij en je weet wanneer het gaat gebeuren. Toch heel anders dan dat het spontaan komt lijkt me. Maar komt helemaal goed joh
Ja dat het een operatie wordt is even anders, ben nog nooit geopereerd. Maar idd gaat goedkomen hoor.... Ergens ook wel fijn dat me deze keer de ellende bespaart blijft van een moeilijke bevalling eens.....
Spannend lov... Ik vond het met de 2e (geplande) ks ook superspannend maar ook zo leuk dat alleen mijn man en ik wisten wanneer de kleine kwam,onze oudste was toen toevallig die dag bij oma,zoals toen elke woensdag. Wat ik wel zenuwslopend vond was dat wachten en niet mogen eten smorgens. Ik,moest meldeb om half 11 en om 14.15 is hij geboren. Wens je veel succes de laatste week en laat t over je heen komen,je bent in goede handen Krijg jij een 'natuurlijke' keizersnee???
Ja Maris zo natuurlijk mogelijk ben ik erg blij mee! Hier weet oma er wel van maar zij is de enige. De kids weten ook van niks.. Hoe laat ik me mag melden weet ik nog niet, moet ik een dag van te voren voor bellen
@lov Dat is wel fijn zeg! Ik heb dat ook in het vooruitzicht en moet zeggen dat ik dat al een fijn idee vind,met me 2 jongens heb ik dat niet gehad,en daar heb ik toch wel een poosje last van gehad dat ik ze pas na ruim een uur kon vasthouden. Ja nu moeten wij ook oma informeren,want nu hebben we 2 kids die onderdak nodig hebben Ben je al op het POS geweest?
Pos? Wel bij de anesthesie .... Ja hier krijg ik m als alles in orde is gelijk op mijn borst en mag hij blijven. Ook op de verkoeverkamer mag hij blijven dus super! Heb ook duidelijk gemaakt in het GEB plan da ik zo snel mogelijk bv wil geven
Bij ons in het ziekenhuis gaat dat ook zo tegenwoordig... Als ik een (of wie dan ook) een geplande KS krijg dan mag de baby en papa er ook steeds bij blijven! Dat is wel super fijn want de vorige keer zag ik haar ook pas na ruim 1 uur terug... al had ze wel meteen even bij me gelegen! Bij terugkomst op de verloskamers ook meteen aangelegd...
ik las in een ander topic dat lov bevallen is!! van harte! ik ben benieuwd naar hoe het met jou en de kleine man gaat
Oh Lov gefeliciteerd met jullie zoon! Toch nog eerder dan gepland of niet? Hopelijk is alles goed gegaan....
Gefeliciteerd Lov hopelijk is alles goed gegaan. Enneh de 30ste is een hele mooie datum, mn hubbie is dan ook jarig
Wat leuk! Van harte lov!! Hopelijk is alles een beetje goed verlopen,ben benieuwd naar je bevallingsverhaal en uiteraard de naam en het gewicht van de kleine man!
Dank je meiden.... Sorry ik heb het zo druk met de kleine man...herstellen en kindjes die alleen maar ziek zijn schijnbaar. Ik heb gewoon geen tijd. Maaaaaaaaar de naam van onze kleine man is J.ulian M.iguel en hij weegt 4140 gram en is 54cm lang. Dus een grote jongen Mijn vliezen waren spontaan gebroken en ik heb van 22:00 tot 1:00 uur weeen gehad en toen is de kzsnede gedaan en is hij om 1:32 geboren. Het was erg mooi en heb gewoon een Gentle sectio gehad doordat mijn eigen gyn die nacht dienst had ... De bv doet het super... En mijn herstel gaat ook wel goed. Het valt me allemaal mee, nou ja de eerste keer lopen was dikke vette ellende... Maar nu gaat het goed. Nu de middelste nog beter worden en dan kan het echte genieten beginnen.
wat fijn om te horen Lov! en wat een flinke jongen zeg ♡♡♡ fijn dat alles goed is gegaan en je een gentle sectio hebt gehad en toch eerder dan je geplande ks bijzonder hoor! leuke namen ook hopelijk zijn je kindjes snel weer beter! kun je er nu zeker niet bij hebben ben benieuwd naar een foto van de kleine man al aan het ide gewend een zoon erbij te hebben?
Ja hoor je kind is uiteindelijk gewoon je kind... Jongen of meisje Helaas een foto plaats ik niet ... Ivm privacy