Uuhhh nee hoor... Inmiddels weer in stuitligging, is vervelender met het trappen op de blaas. Maar heb er eigenlijk geen last van. Had in de dwarsligging voor mijn gevoel zelfs minder last van mijn bekken e.d. dan nu weer in stuitligging....
Wat fijn dat alles goed gaat lov en niks mogen doen haha ik ken het. Ik word er gek van. Ik zie stof in me huis en ik wil stofzuigen maar het mag niet 😪 ik wil boodschappen doen maar mag ook niet van me man. Pfff kan niet wachten tot ik weer wat mag doen
Vorige keer was ik het ook echt beu na 2 weken en was mijn eerste 'uitje' naar de supermarkt samen met manlief! Haha...
Ben net even voor schoenen gaan kijken voor de kids... Eindelijk weer eens eruit. Ben wel gelijk zo moe nu pfff
ah okay Nova krijg je nu een ks ivm de stuitligging? of ga je laten draaien? buurvrouw heeft ook kindje in stuit liggen maar laat as dinsdag het kindje draaien hij lag met de groei echo nog goed ... spannend! hier ook schoenen gekocht voor zl hij was in 2 mnd tijd 1 maat gegroeid! dure hobby haha ... gelukkig was er sale dat scheelt!
Ja ivm de stuitligging wordt het een KS. Ik laat hem niet meer draaien, want kans van slagen is sowieso klein en met een litteken van vorige KS+placenta op voorwand+nog <50% kans op slagen vaginale bevalling ga ik dat niet doen... Hij ligt al heel de zwangerschap in stuit of dwars! Is dan ook niet voor niks... Plus daarbij was het met grote zus was het hetzelfde verhaal, alleen die draaide op het laatste moment goed en was een stuk kleiner maar kwam er ook niet zo uit!
Ja hoor... vanmorgen controle gehad, ligt hij in een hoofdligging! Niet ingedaald en nog erg hoog boven mijn bekken, maar toch... Net alles geregeld en gepland voor de KS! Volgende week maar weer eens even bekijken en bespreken wat we gaan doen...
Ah nee... Ben je nu teleurgesteld ? Zou ik wel zijn geweest in mijn situatie maar ik kan ook beter niet vaginaal bevallen..
Ja baal er eigenlijk wel van... Keuze was voor mij eigenlijk gemaakt op deze manier, want die vaginale route was de vorige keer ook niet voor mij weggelegd. En als ik zeg dat ik sowieso een geplande keizersnede wil is dat ook geen probleem hoor... Volgende week weer afspraak bij de gynaecoloog, dus dan maar eens even bespreken en wie weet is ie dan weer gedraaid. Ben vandaag gewoon naar de anesthesist geweest en woensdag naar verpleegkundige voor uitleg geplande keizersnede... Dat laat ik gewoon door gaan!
Ja ga ik ook doen... Maar wil dat ook wel even vastgelegd hebben bij de gyn! Ja net zo eigenwijs als z'n zus ben ik bang, die deed dat ook namelijk...
Tja, blijkbaar echt genoeg, want ik heb het niet eens gemerkt... Ja, wel dat hij gewoon lekker druk aan het bewegen is zoals altijd, maar niet het draaien zelf! Ongelooflijk, zeker omdat hij zoveel groter geschat wordt als zijn zus. Begin ik nu wel af en toe aan te twijfelen of dat wel klopt gezien de ruimte... haha... nog 1,5 week en we gaan het zien!
@Nova Neem dan wel aan dat je geplande ks blijft staan? Dat risico kan je toch niet nemen als ie elke keer blijft draaien? haha Nog eventjes,schiet op dan. Hoe groot word ie geschat? Ik mag morgen weer voor de echo,heb mijn 30 weken dansje ook al gedaan! Nu lekker aftellen voor ons,babykamer is zo goed als klaar,geboortekaartje,naam klaar. Nu nog genieten de laatste weken. @lov Hoe gaat het met jou mannetje,je gezin en herstel?
Nou Maris ze maken voor een keizersnede nog een echo, ligt je kindje goed gaat de keizersnede niet door. Hier gaat het prima... Wond trekt weer een beetje maar dan is die zeker weer goed aan het helen. Verder moet ik soms afremmen want ik wil nog wel eens te snel te veel doen in het huishouden, dat vindt ik wel moeilijk Fijn dat alles klaar is!