Ja de KS blijft sowieso staan! Er wordt normaal inderdaad gekeken voor de KS hoe de baby ligt, als stuitligging de enige reden is zeker. Maar volgens mij anders ook, wel fijn om te weten hoe ze de baby aantreffen als ze je buik open maken... Hij werd bij 35,5 wk geschat rond 3kg, dus 150gr per week erbij. Dan zou hij volgens de schatting nu al zeker groter zijn dan grote zus bij 42w! We zullen het wel zien tegen die tijd...
Nova Hoe gaat het met je? Zo aan je banner te zien denk ik dat het opschiet voor je? Spannend! Succes de laatste loodjes!!
@lov Denk het ook wel dat het opschiet voor haar aan de banner te zien Jeetje alweer een maand? Wow,gaat hard! Gaat alles goed?
Dat is al een hele kanjer Lov fijn dat alles goed gaat. En idd, voor Nova is het ook al bijna kennismakingstijd, of is misschien al gebeurd hihi...time flies when you are having fun ladies
Haha ja tijd vliegt zeker. Hoeveel was hij bij de geboorte lov?? Die van mij weegt nu 3.850 dus dat scheelt enorm en ze zijn even oud.
4140 gram Hij is trouwens ook een lange met zijn 57 cm Kzsnede wordt als het goed is rond 39 weken gepland
Zeker radiogirl,time flyes! Gaat veel te hard,maar kan ook niet,meer wachten tot aan de bevalling,zeker nu we na 3 jongens een kleine meid verwachten,ben zo benieuwd!!
Zo das idd al een lang kind Lov hihi, dat verwacht ik hier ook aangezien zowel papa als mama 1.85 zijn In zekere zin voor jou ook de eerste Maris ik kan hier ook niet meer wachten, had een paar weken terug nog een lichte paniek aanval mbt de bevalling, maar hoe verder je naar die 40 wkn hobbelt des te meer vertrouwen dat ik krijg.
Oké dat verklaart alles haha. Zeker een groot kind, die van mij was afgelopen dinsdag pas 54,5 cm ☺️
Ja! Het is bijna zover... Alles is gepland en geregeld. In huis is alles klaar... dus laat maar komen! Vanmorgen nog controle gehad en hij ligt nu weer dwars, haha, eigenwijs mannetje. Hij is er dus nog niet, maar heel lang gaat het niet meer duren