Vandaag om 12.06u zijn wij trotse ouders en grote zus geworden van onze zoon en broertje S.em! Alles is goed gegaan en ik lig nu lekker te genieten... Hij weegt 3820gr, zijn lengte moeten ze nog een keer meten!
Hoe is het met de rest ? Hier gaat alles goed...alleen wilt meneer na de bv van 3 uur vaak niet meer slapen....balen. Ook ben ik aan het kijken voor een ander dekentje in het ledikantje.... Die wat hij nu heeft is niet warm genoeg. Maar welke nu kopen..... Jollein heeft een kabeldeken maar is die warm genoeg?
Ik heb die kabeldeken van jollein.. Heel mooi natuurlijk maar toen kraamzorg hier kwam begonnen ze te moeten dat ie niet warm genoeg was. Heb er toen nog maar een deken bij gekocht, en die van jollein ligt als sierdeken erboven. Denk dat het in de zomer wel kan.
hier dekens van Jolein werken prima icm een lakentje en anders een kruikje erin voor je zoontje erin gaat? om het bedje lekker voor te verwarmen? en als hij erin ligt de kruik bij de voetjes leggen dan moet het lukken lijkt mij hier alles goed alweer 36+4 de afgelopen weken vliegen voorbij .... :O alles is in principe gereed op wat schoonmaakklusjes na nog vanmorgen boven de ramen van binnen en buiten gedaan gewoon van binnenuit met jemaco doeken, ideaal! we hebben kunststof met draai kiep systeem dus dat is ook ideaal morgen dd wat was wegvouwen met ml als zl naar het kdv is en beneden de ramen lappen denk ik dan is dat ook vast klaar komend weekend moet het bed omhoog want vrijdag ben ik 37 weken en verder .... oh ja de keuken nog wat aanstippen en de ramen boven de deuren schilderen zodat er geen licht meer doorheen komt als ik straks snachts bv geef aan de baby en zodat zl er niet wakker van wordt
Las dat dus ook Annelies dat die te koud was.... Tja daar heb ik dan niks aan. Kruikje kan natuurlijk Sanne maar hij houdt zich goed op temp en dat is eigenlijk dan niet meer nodig, vindt dat de deken gewoon warm genoeg moet zijn. Nesteldrang Sanne hahahahah... Hier heb ik op de dag van bevalling een hoop gedaan, achteraf gezien wel grappig dat ik het eigenlijk al wist
Haha lekker druk schema nog Sanne ik zat ook zo, moet dit nog doen en dat nog doen en toen plots wilde hij eruit haha. Zei nog tegen de verpleegkundige wilde nog stofzuigen haha @lov, ik gebruik gewoon 2 fleesdekentjes over elkaar en dat gaat prima. Ik had ook dat hij moeilijker ging slapen in de middag en nu blijkt dat ie beetje spruw heb. Sinds gister medicijnen en hij slaapt nu al vanaf half 10. Verder wel alles goed.
Oei is dat pijnlijk spruw? Ja hier heb ik een deken gekregen van mijn schoonzus ... Is ook best een stugge deken en hij staat daarom best open ook zeg maar...
Druk sanne,idd nesteldrang? Hier alles prima,word wel steeds zwaarder ivm bekken dus doe rustig en dan gaat t goed! Datum ks is gepland dus nu lekker aftellen. Hier is alles klaar,ga lekker genieten van het mooie weer wat ze aangeven deze week en de rest komt wel weer
Gaat het nu beter met die deken van je schoonzus? Het was echt maar een heel klein beetje in beide wangen dus zover ik aan hem kan zien deed het nog niet heel erg pijn. Hij dronk namelijk gewoon nog hartstikke goed en ik had ook geen pijn aan me tepels dus het was echt het begin. Zie het nu ook niet meer zitten in zijn wang en die uitslag bij zijn billen is bijna weg. Maar ga nog wel even door met die kuur want ben pas gister einde van de middag ermee begonnen Spannend maris nu lekker aftellen
Nee ik ben bang dat die deken te koud is.... Maar eens kijken voor een andere. Hoe had je het ontdekt dan? Want je kijkt niet altijd in zijn mondje
Oh balen. Misschien een dun dekentje erover heen ofzo Ik moest afgelopen maandag bij de kinderarts zijn. Vanwege de keizersnede wilde ze hem nog 1x zien en die zag het. Dus het was toevallig dat we er zo snel achter kwamen.
Ah oké... Hier ook bij de ka geweest...alles was goed moesten wel nog voor zijn geelzucht prikken. Gelukkig was alles goed...nu nog over een tijdje echo van de heupjes maken