Oh dames wat is dit weer genieten zeg!! Een heerlijk klein mannetje en hij doet het zo goed.. BV komt nu op gang en hij is lekker tevreden. Tot nu toe steeds 1x per nacht en 's avonds ligt hij zo lekker bij mij of te slapen of te drinken. .. Vrijdag lekker naar huis, nog 1 dagje een op een met het mannetje en dan terug naar de stuiterbal thuis.
Ohh heerlijk zeg nova! Dat is genieten he? Hoe gaat het met jou na je sectio? Heb je eigenlijk een 'natuurlijke' gekregen en hoe heb je dat ervaren? Geniet lekker!!
@Sanne nog druk bezig zo in de laatste weekjes @Maris oooh spannend jij kan helemaal gaan aftellen @Mounia dat is fijn dat het opgemerkt is voordat hij er echt last van kreeg, hopelijk is het snel verholpen. @Lov fijn dat alles goed was bij de ka @Nova ooh da's genieten meis @hier moe, moe en nog eens moe. Slaap snachts bijna niet meer, ben gewoon klaar wakker en op het werk ben ik nog mega druk met inwerken van mn vervangster dus ik zal blij zijn als het weekend is
Radio sterkte meid.....wordt langzaam zwaarder he Klinkt heeeeerlijk Nova! Hoe gaat het met je pijn? Wauw 1x per nacht! Dat is fijn hahaha
Vandaag weer controle gehad en alles is goed met de kleine dame,ze loopt iets voor met de groei,maar 8 pond denkt ze niet te gaan halen volgens de gyn,ook vanwege de geplande datum en de termijn daarvan maar we gaan het vanzwlf zien As dinsdag mijn afspraak bij de anesthesist,word nu wel weer spannend,zie ook zo tegen de herstelperiode op vanwege de 2 jongens die ik heb lopen,maar heb genoeg hulp dus moet het maar over me heen laten komen...
Maris hier viel dat reuze mee moet ik zeggen.... Nou ja als je maar genoeg steun hebt van anderen dan. En die heb je schrijf je komt helemaal goed hoor. Ik vindt persoonlijk dat je die derde er gewoon even bij doet maar ik geniet wel intens va hem. Je bent nu weer een stuk zelfverzekerder omdat je toch al een paar keer hebt geoefend. Hier gaat ook alles goed... Alleen heeft hij een beetje het dag en nacht ritme omgegooid... Maar ja hij is nog zo klein dan kun je zo weinig eraan doen
Zo, we zijn hier weer lekker thuis! Alles gaat hartstikke goed en de BV is nu goed op gang... Wat is het heerlijk weer zo'n kleintje, zo genieten! Met de pijn valt het erg mee, maar merk het wel als ik teveel heb gedaan natuurlijk... Hier ook genoeg hulp de komende weken dus dat komt wel goed! En die 1x per nacht was ook eenmalig, tenzij je van 2 tot 5u ook eenmalig noemt, haha... Gaat nu wel beter nu de voeding goed op gang is. Hij drinkt meestal 1 kant per keer en is dan helemaal KO! Met zo'n straaltje melk in z'n mondhoek, haha... zo schattig! Hij lijkt trouwens erg veel op zijn zus, zo bijzonder om te zien. Is meteen helemaal 'eigen'. Hadden overigens een natuurlijke KS, waarbij hij uiteindelijk in hoofdligging lag, haha, grapjas! Zo heerlijk om hem meteen bij me te krijgen en te houden... Zalig! Benieuwd hoe de eerste nacht thuis gaat!
Heerlijk he Nova Die bv die dan uit zijn mondje loopt heb ik hier ook regelmatig En nog in hoofdligging hahahaah de bengel
Sanne:komt voor jou ook dichtbij! Zijn jullie er klaar voor of moeten er eerst nog dingen gebeuren? Spannend! Maris: spannend en bijzonder hè om al een datum te hebben! Houden jullie het voor jezelf of delen jullie het met de familie en zo? Hier wist echt vrijwel niemand het... Alleen de buren voor de hond uit te laten en het kdv! Spannend hoor... Hier gaat alles goed! Verloskundige is geweest en heeft paar nietjes eruit gehaald die behoorlijk aan het trekken en irriteren waren. Kleine man doet het goed! Heerlijk... Vannacht wel veel wakker geweest ivm krampen en voeden.
@nova Alleen mijn schoonouders zullen we het vertellen tegen de tijd dat de datum dichterbij komt omdat mijn oudste van school gehaald moet worden en ook de jongste opgevangen moet worden,mijn zus weet t voor eventuele back-up en verder zal manlief zijn werk het moeten weten en de rest krijgt vanzelf een belletje Vind het wel weer erg spannend worden nu de datum bekend is,maar voor nu nog een paar weken genieten! Heb jij nietjes gekregen? Ik heb altijd oplosbare hechtingen gehad... Zielig hé die krampjes? lekker knuffelen Hoe vind de grote zus haar broertje?
hier is alles wel gereed ben erg benieuwd wanneer de kleine man zich aandient! nog benieuwder dan bij zl omdat we nu natuurlijk oppas moeten regelen tenzij ik snachts thuis beval
Het is hier rustig Sanne hoe gaat t met je? Zie aan je banner dat je 38 wk ben,gaat opschieten! Hier alles ok en rustig,anesthesist geweest deze week,rondje kraamafdeling,datum staat definitief vast nu dus ik ben aan het aftellen. Hoop dat onze meid blijft zitten tot de datum dat is mijn enige kans op een 'natuurlijke ks ' Fijn weekend meiden!
Hey Maris... Ik vergeet jullie gewoon.,.ik weet het schandalig is het. Oh ik hoop zo voor je dat je niet eerder bevalt meis... Ik persoonlijk had al best een tijd last van harde buiken ... Was voor mij wel een teken dat de bevalling eraan zat te komen
Ik heb geen last daarvan,bij mijnjongens ook niet gehad,hoop dat t nu ook niet gebeurd,maar hou er uiteraard wel rekening mee Bij jou en met jou alles goed?
Nee is eigenlijk ook nog wat vroeg bij jou... Ik had het bij de meiden ook niet maar deze keer wel.... Goed hoor J heeft wel veel last van krampjes dat is zielig. Hadden de meiden ook niet zo extreem ... Maar de bv loopt goed en J is tevreden dus ik ben ook gelukkig Vindt het wel tegenvallen dat je na zo'n keizersnde zo moe kan zijn.... Pffff het gaat nu langzaam beter maar je merkt echt goed dat je lichaam tijd nodig heeft om te herstellen zeg
Hoelang had je harde buiken voordat de bevalling begon lov23? Want ik heb het nu sinds gister bijna de hele dag heel vervelend.