helaas ... wel een pijnlijke harde buik id auto gehad en na het douchen nog steeds buikpijn maar ... niet erg veel ofzo
haha dat is waar lov maar het wachten duurt zo lang haha tot vorige week zei ik nog dat ik nog wel heel lang zwanger wil zijn en dat wil ik nog steeds wel maar .... ik ben erg nieuwsgierig en heb liever dat het vandaag gebeurd dan morgen
Ja dat is het zware op het eind he.... Dat wachten en ongeduldig worden maar probeer je niet te veel te focussen op het vandaag bevallen .... Ik weet he makkelijk gezegd ...
Spannend Sanne!! Hoe is het inmiddels een paar uur later?? Hier nog een roerige week gehad met ontstoken wond die klein stukje open ging waardoor de rotzooi eruit kon. Twee dagen opname voor ab via infuus en nu gaat het weer erg goed! De kleine jongen is steeds mee geweest en doet het erg goed... Kunnen nu echt heerlijk genieten.
autch dat klinkt er naar nova! had jij een ks of een gewone bevalling gehad? hier alles weer rustig helaas soms een harde buik maar de buikpijn lijkt weg te zijn (en juist nu voel ik weer iets maar het zwakt steeds meteen weer af)
KS gehad (gepland). Merk nu eigenlijk pas hoe 'slecht' het ging of althans hoeveel meer last ik had tov vorige keer. Nu geen pijn en koorts meer gelukkig en kan weer deelnemen aan het dagelijkse leven! BV loopt ondanks alles perfect, daar ben ik zo blij mee!!
Oh balen Nova dat wil je gewoon niet hebben na een kzsnede... Gelukkig is het weer goed inmiddels....en super dat de bv goed gaat! Sanne balen meid
Spannend Sanne , hoe staat het er nu voor ?? Haha toevallig had ik die avond ook s*x en die nacht zijn spontaan de weeen begonnen (had geen voortekenen dus was niet om het te versnellen ofzo). 2 weken te vroeg dus misschien nog een keer doen haha
vanavond leek het begonnen harde buiken met regelmaat en ook pijnkijk maar niet dat ik ze weg moest zuchten en die zijn weer afgezwakt had echt gedacht dat het een beginnetje was
nee helaas maar de dag is nog jong ik hoop het zo! vanmiddag naar de vk toe en ga vragen of ze wil voelen of ik ontsluiting heb en anders vanmiddag maar weer ad s*x kijken of het deze keer wel door wil zetten
Ik denk niet dat s.x perse ervoor gaat zorgen dat je bevalt meis.... Je baby komt pas als je baby er klaar voor is ... Ik denk dat jij er alleen wat krampen aan overhoudt ... Wordt je toch gek van dan? Je bent pas 39 weekjes he .... je baby komt wel ... Relax en geniet er nog van....
dat is waar lov maar eergister waren het enkel krampjes en gister leek het echt op voor weeën miss heeft het al wat uitgehaald geen idee ze kwam met een gemiddelde regelmaat maat 3 minuten en duurden max 1 minuut dus wat dat betreft