haha lov dat zou zl geweldig vinden!! maar de auto wat minder gok ik haha ananas ben ik allergisch voor (verse) en s*x heeft gister niks uitgehaald wachten wachten wachten helaas ... hopelijk beval ik wel voor vrijdag dan is mijn UD wisten we het maar he dan hoefde ik niet zo ongeduldig te zijn haha
Haha goed advies Lov, eens lekker hard over drempels heen gaan crossen, schud dat kind vanzelf wel los ik ben nu al ongeduldig dus dat belooft nog wat over een week of 5. Hier zijn 2 vriendinnen bij een spare rib restaurant gaan eten en beiden zijn de volgende dag bevallen..dussuh jullie weten waar ik dan iedere dag zit hihi
Hahahah spare ribs dus Hier twee maal bloemkool broccoli soep gegeten maar de laatste keer werkte het niet... Nou ja was het nog niet zat met 38,2 dus zat nog niet aan de soep
38.2 lijkt ook vroeg nog Lov maar hij was er dus klaar voor tijdens de zw schao van zl een keer flink moeten kotsen van een oven bloemkoolschotel dus dat zal ik niet proberen miss toch maar aan de soare ribs of vanmiddag de auto pakken voor de hobbels (nog nooit heb ik van die fabel gehoord )
dank je maris maandag weer controle dan ben ik 40+3 miss vraag ik wel of ze kan strippen in elk geval vraag ik dan of ik al meer ontsluiting heb dat was afgelopen maandag 0 cm maar al wel de bmmm naar voren en het tuutje was al korter er is dus wel al iets gaande daar beneden
Bij mijn oudste was ik gestript bij 40,5 had toen 2cm,uiteindelijk is hij geboren met 41 weken Hopelijk is er idd wat gaande en duurt t niet lang meer. Komende dagen mooi voorjaarsweer,geniet er dan nog ff van
aah dank je maris! bij zl begon het de nacht na het toucheren maar had ook al 2 cm zonder dat ik het wist rond 16.30 getoucheerd en snachts braken mijn vliezen dus hopelijk maandag al meer ontsluiting dan kan ze er in elk geval iets mee ik ga maar sowieso van maandag uit als het dan eerder is valt het alleen maar mee
dat zou dan wel een mop zijn hoor, als je vandaag bevalt Sanne. Dan zet ik die hobbels ook op mijn to do lijstje
hahaha radiogirl! wel een zeurend gevoel onderin de buik nu en soms harde buiken maar ga gewoon ervanuit maandag naar de vk te moeten