whaaaa neee dat lijkt mij serieus echt niet leuk hoop ook echt op een maart kindje geen idee waarom maar daar heb ik me op ingesteld
Ik vind het wel steeds spannend als ik even kom kijken hier, haha... Maar kan me voorstellen dat de dagen zo lang duren! Had ik bij dochterlief ook, die kwam bij 41+5wkn..pfff..echt niet grappig. En van al die datums ook nog precies op mijn eigen verjaardag!
Ja dat wel! En nu is het ook wel heel speciaal hoor... maar oeh oeh wat baalde ik toen, zowel van het wachten als van de datum. Hoop voor jou ook dat het nog een maart-kindje wordt, al moet hij dan toch echt wel op gaan schieten! Hij wacht misschien op het mooie weer van komend weekend...
haha ja wie weet zl is met 40+0 geboren en dat is vrijdag dus wie weet behoor ik 2x tot de 4 procent!
Ik kan nu op de geboortedag van onze overleden zoontje bevallen,hoop niet dat t gebeurd maar als t zo is dan is het zo... Nou hopelijk komt t idd dit weekend nog in maart als de zomertijd ingaat
dat lijkt me ook confronterend en heftig maris maar misschien juist ook wel heel mooi? ***en ik maar zeuren om 1 april ***
Ja deze periode is erg dubbel dit jaar Geeft niks meis kan jij ook niet weten, Hoe gaat t nu? Al wat meer beweging daar beneden?
mwaah ... wel harde buiken maar zonder regelmaat en menstruatie krampjes onderin ga zo lekker op tijd naar bed maar jij ook spannend nu je de datum weet! heb je echt iets om naartoe te leven en wat als het eerder begint? dan alsnog een gentle sectio? oeh ... ik word inens flink zenuwachtig haha
dat is waar althans ... ligt eraan wanneer je de ks hebt staan gok tussen week 38 en 39 dus dan heb je nog even ik wil echt niet over de 41 weken gaan klinkt stom maar het voelt niet goed en niet inleiden en geen ks dus wil maandag vrageb te strippen is niet schadelijk en kan alleen maar op gang brengen als de baby er klaar voor is komt hij en is het misschien net het laatste zetje wat hij nodig heeft ik hoop het zo .. of dat hij zich eerder aandient straks toch ml nog maar even verleiden ... zl is weer logeren vanavond dus de baby kan in alle rust komen ♡
ik heb de vk gebeld mijn gevoel is zo sterk om niet kver de 41 weken te willen heb daar echt geen goed gevoel bij maandag gaan ze me strippen en dan eventueel donderdags inplannen bij de gyn voor een ctg etc
Nog een ruime 3 weken even geduld nog,alhoewel dat met de week moeilijker word,zeker ook omdat ik er al 2 heb lopen,slecht slaap etc..