Zo ... weer terug vd vk Ben gestript Geen ontsluiting Maar wel een opening voor het strippen Viel mee qua pijn Morgen weer strippen als ik nog niet bevallen ben ...
haha ja he hopelijk haakt het strippen wat uit en anders doen ze het morgen nog een keer tijdens de controle
dank he lov! uiteraard speur ik nu het ner af naar strip verhalen en wanneer het de bevalling heeft opgewekt hier enkel een ongi gevoel niks ergs pijnlijks nog
Hihi ja dat zou ik ook doen... Maar je weet mijn verhaal meen ik he... Kon niet worden gestript en toch begonnen diezelfde avond. Het kan allemaal...
ow ja dat schreef je toen ja ... miss dat het inwendige onderzoek toch wat teweeg heeft gebracht? we wachten af ... ik ga even mn ogen dichtdoen
Eindelijk actie Sanne! Spannend! Bij mijn oudste was ik gestript met 40,5 en met 41 weken is hij om 13.25uur geboren,(helaas wel met een ks) met 40,5 had ik al 2cm ontsluiting en 'snachts met 41weken begonnen me weeën Ik weet idd nog dat ik toen ook menstruatieachtige buikpijn had. Sterkte met je hopelijk snel komende bevalling! Ik blijf het volgen,ben erg benieuwd of het je bevalling opwekt
@sanne Wie weet wat er vanacht nog gebeurt @lov Zie in je banner dat je kleine man alweer 2 maanden is,pff wat vliegt de tijd zeg
Ohh zielig is dat he bij die kleintjes.ikzelf ben ook erg verkouden,heek irritant,kortademig en snel moe. Hoe is het met jouw herstel? Gaat t goed?
Ja gaat goed eigenlijk lijkt het alsof het nooit os gebeurd die kzsnede. Ja is zielig,,, de kindjes zijn naar bed behalve de kleine man en nu gaan we even rustig aan doen op de bank pfff.... Fijne avond meiden
bagger lov .... niks gebeurd helaas ik had echt gehoopt dat het zou beginnen van 3 tot 5.30 wakker geweest vraag me dan echt af waarom hij zo lang blijft zitten en zl was met 40+0 al 3810 gr en 52 cm dus ik vraag me af wat deze baby zal doen gelukkig hoorde ik zl pas om 7.30 hij sliep ook pas laat maar dan is hij meestal juist vroeg wakker Ik hoop zo dat het strippen gaat lukken vandaag en dat hij vandaag geboren gaat worden de vk met de langste vingers is aanwezig dus daar moest ik naar vragen zei ze gister dan is er meer kan op succes ik had al gelezen dat 1 op 3 strippogingen werkt hopelijk zit ik er vandaag wel bij!
Balen zeg! Bij mij kreeg ik ook pas 36uur na t strippen weeën en goed ook Nog even geduld meis,eerdaags heb je je mannetje in je armen,misschien toch morgen op 1april?
haha ja maris maar dat hoop ik niet hoop dat her straks helpt en wie weet heb ik al meer ontsluiting gekregen nu?? het zeurt nog wel onderin dussss.... bovendien moest het binnen 24 uur wat uithalen zei de vk anders kwam het niet van het strippen rond 13.45 ben ik gestript dus binnen 24 uur de tweede keer in elk geval