Ok dus toen was het bij mij niet van het strippen? haha Tsja,het is hoe je t went of keert echt afwachten,hopelijk maakt vanmiddag de strippoging het verschil! Red je het zelf nog een beetje kwa geduld? Succes straks!
Ik dacht mn slijmprop al verloren te hebben Veel wit taai slijm Maar nu echt (een deel) verloren ... super taai met bruine slierten erin
Dat is je slijmprop toch zeker wel.... Hier kwam de middelste ook later toen...niet veel maar toch. J kwam het vroegst van ze allemaal....totaal niet verwacht toen.
Succes straks Sanne. Snap dat je geduld opraakt Lov misschien beetje persoonlijke vraag maar heb jij alweer je periode gehad? We lopen ongeveer gelijk en jij geeft ook borstvoeding dus vroeg me af hoe het bij jou zit. Hier namelijk nog niet gebeurd en ze zeiden dat het wel langer kon duren door borstvoeding maar vroeg me gewoon af of het bij een ander ook zo is.
Mag je vragen en zeker op dit forum hahahah.. Maar nee gelukkig niet duurde bij de meiden ook bijna 1 jaar dus hoop dit nu weer Slik wel ook de minipil nu..
Zo ... weer thuis Weer gestript Ruim 2 cm ontsluiting Maar het tuutje is nog niet geheel verstreken Dus word er nog niet van ontsluiting gesproken Maar die 2 cm heb ik al gewonnen Woensdagochtend bellen Dan nog een keer strippen En afspraak met gyn plannen voor donderdag Dan overleg en waarschijnlijk vrijdag inleiden Vliezen breken doen ze idd niet Wil het zh niet hebben Zij willen bepalden ivm de drukte die ze hebben En eventueel infectiegevaar als ze geen plek hebben
dank jullie wel meiden ik ben benieuwd .... wel weer een zeurgevoel onderin en de vk had iets bloed aan dr handen erna maar dat had ik wel verwacht aangezien de slijmprop ool kwam een uur ervoor oeh ... harde buik nu met pijn van onderuit naja afwachten!
Goedemiddag dames, Als jullie het goed vinden, zou ik hier graag willen mee kletsen. Ik ben nieuw hier en zal me even kort voorstellen.. Ben Kim (22) en samen met mijn vriend (23) verwacht ik ons eerste kindje. Ben nu 30 weken zwanger en tot nu toe verloopt alles voorspoedig zonder enige klachten e.d. Hoe is het hier? Lees dat Sanne op het punt staat om te bevallen, alvast veel suc6 en dat het maar spoedig mag verlopen. Groetjes Kim
Welkom Kim..! Spannend jullie eerste kindje En nog lekker jong zijn jullie..,leuk! Ik was 24 toen ik zwanger was van de eerste. Het is zo leuk om lekker op tijd aan kindjes te beginnen. Tenminste ik ben nu 30 en heb 3 kids....de meeste beginnen nu pas eens
Dank je wel Lov.. Ja, echt heel spannend. Een nieuw hoofdstuk is voor ons open gegaan haha. Vind jou ook nog wel een jonge moeder hoor Maar wat je zei is waar, tegenwoordig zijn er zoveel die minimaal 30 zijn voordat ze eraan willen beginnen. Even een vraagje, had jij toen een 3/4d echo laten maken?