ben de trap net al meerdere keren op en af gegaan zl wilde niet slapen dus is weer beneden ... al wel een paar keer harde buiken gehad en dus zere liezen maar ik weet niet of dit van het strippen kan komen?
Geen idee? Ik zelf had ook veel harde buiken...wel al een paar weekjes maar dat maakt niet uit. Harde buiken komen nu denk ik bij jou van het strippen hoor! Ik heb er wel een goed gevoel over
haha dank je lov ik hoop het zo buiken nemen weer wat af dus ga zo wel weer wat rondjes door de woonkamer lopen
Wow een jaar dat is wel lang Zou inderdaad wel lekker zijn gewoon een jaar niet ongesteld . Ben bang dat dat er voor mij niet in zit. Heb ineen hele tijd zo'n zeurend gevoel. Welkom Kim alles al klaar voor de komst van je kindje?
harde buiken zijn weg alleen nog iets een ongi gevoel bah ... ik had weer zo gehoopt nu maar wachten tot vrijdag miss dat het dan minder teleurstellend is
Oh Sanne... hij zal toch niet wachten tot na 0u vannacht?? (=1 april) Welkom Kim! Leuk zo jong papa en mama worden... was hier wel iets ouder (28) maar voel(de) me nog jong! Alles klaar? Hier is de kleine man al weer 4 weken vandaag. Niet normaal zo snel als het gaat!
wat een knapperd Nova! gaat snel he hier ook 28 bij de eerste en 30 bij de tweede en voel me nog 25 haha bruim slijm momenteel en elke 10 min een harde buik ha maar van woensdag weer strippen uit en hopelijk een cm er weer bij
Wat een lekker menneke! Hier is mijn man met de middelste naar de nightcare. Ze is behoorlijk benauwd al sinds vanavond en de pompjes helpen niet, niet leuk dit
he bah wat naar Lov! hoe is het gegaan? hiee heeft zl met 9 mnd her rs virus gehad en afgelopen augustus kroep en uitdroging heel naar om je kindje benauwd te zien pfff en hier is er weer een nacht voorbij zodra ik in bed lag waren de harde buiken voorbij
Oh bah Lov, dat is vreselijk! Hoe gaat het nu met haar?? Sanne: en? Of hou je hem binnen vandaag, haha... Hier een prima nachtje gehad met die kleine man. Kwam pas voor het eerst om 2u, ipv tussen 0-1u en daarna om 5u! Dat je daar al blij mee kan zijn he, haha...
ja er gebeurd niks hier hoor ... ga maar van vrijdag uit denk ik morgen strippen en gyn bellen ben benieuwd
Oei beterschap met je meissie Lov! En Sanne? Hopelijk al BUB. Voor jou ook alweer de laatste loodjes Maris...spannend. Hier bijna tijd voor verlof, nog 2 daagjes werken en dan zit het erop. Hopelijk blijft het weer zo, dan vermaak ik me wel
nee bib nog steeds helaas ... de vk komt voor 12 uur aan huis om te strippen ivm minder leven ook een ctg vanmiddag dus wie weet morgen de inleiding of anders vrijdag afwachten weer ben benieuwd of de tuut nu wel verstreken is en of ik al meer ontsluiting heb ik zat maandag op 2-3