Ja idd,het is nu aftellen naar de datum,nog min 2 weken max 3 weken Mijn verlof ik afgelopen maandag ingegaan,en ik vermaak me ook wel met dit weer,heerlijk zeg!
@Mounia05: Dank je wel. Nog niet alles is klaar. Deze maand komt het kamertje binnen en moeten nog een aantal kleine dingetjes kopen & doen. @Sanne: Spannend! Hoop voor jullie dat de beeb zich snel meldt.. Hoe voel jij je verder? @Maris: Voor jou is het echt aftellen tot wanneer jullie beeb komt, spannend! Heb vanmorgen een groei echo gehad, maak me toch wel druk om De baby is 'groot' en heb veel vruchtwater, ben pas 30 weken en 2 dagen. In het verslag voor de verloskundige staat bij groei: p90-p97, vraag me af wat dat precies inhoudt. En er staat ' Polyhydramnion ' en verder geen bijzonderheden. Vrouwtje die de echo deed was voor mijn gevoel teveel bezig met de stagiaire, daarom had ik het niet aan haar gevraagd. Zo dom van mezelf!
Ik zou wel willen, maar heb morgen een afspraak met de verloskundig Had haar daar niet over gehoord, maar in de papieren staat 1836 gram..
Even snel... Het gaat iets beter... Kim hier ook een baby die te groot was en meer vruchtwater... Kan nu even niet uitgebreid reageren maar je zou ook bij mijn geschiedenis kunnen kijken
Wat fijn dat het iets beter gaat met jullie dochter.. Dat ze maar snel weer de oude is.. Heel veel beterschap.. Ik zal even een kijkje nemen bij je geschiedenis..
heb 4 cm nu maar geen weeën wel een hele soepele bmm en ze zag het erg positief in en heeft me voor de 3de keer gestript nu aan de ctg en straks miss een echo en dan overleg met de gyn omdat de vk zk positief was wil ik liever vrijdag ingeleid worden ipv morgen maar het zh beslist natuurlijk mee fijn lov! knuffel Kim! p97 is dat er dacht ik 3 kindjes zijn op de 100 die dit ook hebben
gisterenavond om 21.15 uur is na een bevalling van 2.5 uur onze tweede zoon X. avi geboren! hij weegt 3534 gram en is 50 cm groot we zijn vannacht thuis gekomen en we maken het allen goed!
Hee Sanne! Gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat hij er is en dat je niet langer hebt hoeven wachten. Stoere naam! Nu lekker genieten van jullie twee mannen.
Wow Sanne! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e zoon en broertje.. Ook goed te horen dat jullie allen het goed maken. Geniet ervan!
Goedemiddag dames, Vanmorgen bij de verloskundige geweest. Ze zei dat ik me echt niet druk hoefde te maken omdat de baby iets wat zwaarder is en ik veel vruchtwater heb. Ook zei ze dat de baby bij de geboorte 8 of 9 pond zou kunnen wegen. Toch zou ze met de andere verloskundigen overleggen hoe of wat.. Ben vanmiddag teruggebeld met de mededeling dat ik maandag om half 2 een afspraak met een gynaecoloog heb (wordt dan ook bloed afgenomen om te checken of ik geen infectie(s) heb) en dat ik naar Leiden moet voor een uitgebreide echo. En waarom Leiden? Omdat ze daar 'betere' apparatuur zouden hebben. Mocht er uit de onderzoeken niks uitkomen, dan hebben wij gewoon een 'grote' baby. Alweer zei ze dat ik/wij ons nergens druk om hoeven te maken, maar toch maak jij je wel een beetje zorgen.. Groetjes Kim
@Maris: Tuurlijk mag je dat vragen.. Ze zei dat hij nu bijna 2 kilo zou zijn en zoiezo een week voorloopt. Mja, heb ook genoeg op internet gelezen dat ze groei echo's niet altijd goed hebben.
maris hier gaat alles heel erg goed! de bv is mooi op gang gekomen en ons ventje is heel erg tevreden onze andere zoon is super trots als grote broer en komt de hele dag kusjes geven als x. avi huilt ♡
Hoe gaat met je dochter lov? Alweer uit t ziekenhuis? Hier alles ok,37 weken is bereikt,controle was goed gisteren nog 1 controle staan met 38.1 en dan echt de dagen aftellen... Spannend hoor!