Oh Maris, wat spannend! Komt nu al snel dichtbij... Nog even en jullie kunnen haar in jullie armen sluiten! Fijn Lov dat ze weer thuis is! En nu inderdaad goed uitzieken... Sanne nog alles goed? Hier loopt alles prima! Die gebroken nachten zijn nog even pittig want hij komt meestal nog om de drie uur, soms om de vier. Maar hij doet het er prima op!
Zeker spannend,met de dag steeds meer... Het komt nu toch wel snel dichterbij. Zie alleen zo op tegen die herstel periode,maar ben ook zo nieuwsgierig!
Ach, voor je het weet ben je weer op de been hoor! Als ik nu achteraf kijk is het weer snel gegaan, ondanks dat ik ook nog een wondinfectie gehad heb... Doe al weer bijna 1,5-2 wkn alles! En de hersteltijd gebruiken om gewoon lekker van jullie meisje te genieten. Daarna begint het gewone drukke gezinsleven al weer snel genoeg!
Ik hoop het nova! Dit word wel mijn 3e ks hé? Hopelijk kan ik idd over een paar weken zeggen dat het meeviel Ik kijk wel erg uit naar de tijd met die kleine meid en haar grote broers en uiteraard mijn lieve man! Ben zooo gelukkig dat ik soms wel eens kan janken!
Hoe is het met iedereen? Sanne: beetje 'ritme' gevonden met een twee kindjes? En goed hersteld? Lov: dochterlief weer wat opgeknapt? Maris: alles nog rustig? Komt steeds dichterbij... spannend hoor! Vinden de jongens het ook spannend of zijn ze er niet zo mee bezig?
Hier alles goed! We gaan de dagen aftellen,ik voel,me nog prima Wel spanning voor de ks maar dat is niet zo heel gek. De oudste is er wel mee bezig,ook op school is ie dingen aan t knutselen voor de baby,erg leuk! Jongste heeft er nog niet veel benul van..
Zeker spannend,hoop dat alles goed mag verlopen en de kleine nog blijft zitten tot de datum vanwege de natuurlijke ks Voel nog niks wat op een beginnende bevalling zou moeten lijken dus heb goede hoop,ook is ze nog niet volledig ingedaald. Jullie horen van mij als ze is geboren
zeker nova helemaal hersteld! woensdagavond bevallen en maandag zl alweer opgehaald vd opvang ik doe alweer alles en voel me goed heb alleen een aambei waar ik last van heb babyzoon slaapt goed en lijkt een ritme te hebben hij komt om 4 7 10 13 16 19 22 uur voor voedingen
alleen zl moet wennen is erg aan het draken erg moe en aan het uitproberen vooral bij papa die sneller boos wordt dan ik en dat vindt hij alleen maar mooi ...
Oei Sanne....dat is vermoeiend dan he als je andere kindje dit doet. Hier eet meneer ook nog 2x per nacht... Soms best vermoeiend...
Hier bijna dezelfde tijden ongeveer: 7-10-13-16-19-22-2/3u Dit zijn wel de betere dagen of eigenlijk nachten! De ene keer 1 en andere keer nog 2x per nacht. Dat draken herken ik wel, hier was het ook erg en soms nog hoor. Maar ook wel de leeftijd nu volgens mij. Speelt mee in ieder geval... Vindt het ook erg vermoeiend dat de dag zo vroeg begint met zo'n gebroken nachten... dochterlief is ook erg vroeg wakker tegenwoordig. Spannend hoor Maris! Dat ze nou ook nog maar even blijft zitten...
Ha meiden Na een zwangerschap van 38.4wk is vanmiddag om 12.17uur met een geplande 'gentle sectio' onze dochter F.abiënne geboren,ze weegt 3830 gram en doet het heel goed! Nu lekker uitrusten en genieten!
Oh super! Gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een mooie naam! Fijn dat alles volgens planning gegaan is... Nu opknappen en genieten!