Hoeveel weegt J nu dan Lov?? Hier weegt hij net zoveel als dochter toen ze 5 maanden was... dus vergelijkbaar als bij jou! Het is wel echt een heerlijk binkie...
Wat een schattig mannetje Hij is bijna 4 maanden en dan mag een papfles. Ik wilde proberen of hij er al klaar voor was en hij krijgt ook niet een hele volle papfles hoor. Ik geef hem een flesje van 120cc met ander half schepje erin. En hij heeft er totaal geen last van. Ik heb die pap gekocht die je vanaf 4 maanden kan geven. Afgelopen nacht heeft hij gewoon door geslapen zo'n 8 uur en de nacht hiervoor heeft hij ook gewoon weer 6 uur geslapen dus dat hij toen wakker werd had denk ik meer te maken met dat hij gewoon aan de nieuwe situatie dat ik werk moet wennen
Oh oke... Hier nu al twee nachten op rij geslapen van 22-8u!!! En ik zat wel rond 6.30u even te kolven, want ik kon niet meer, haha... Wel weer een extra voeding in de vriezer!
Vandaag weer goed gekeurd op het cb! Fors stijgende groeicurve... was 6450gr (+2kg met 3/4) en 62cm (+6cm met 3/4)!! Eerste prikjes gehad en gelukkig tot nu toe weinig last. Wat is het toch een heerlijk ventje!