Hoor t wel eens vaker op het forum hier hoor.... Krampen zitten echt onderin je bm. Je darmen kunnen in heel je buik pijn doen
Nou t zit links in m'n onderbuik... Ik weet t ook niet, wacht morgen w af en ga nu maar proberen te slapen. Hoop dat er niks aan de hand is.
Helaas, niet weg. Denk eigenlijk niet dat het mijn darmen zijn want ik hb jaren in het zh gelopen voor darmproblemen en dat voelde anders. Maar ik wil ook niet bellen en dat het dan zo iets stoms als groeipijn blijkt te zijn. Ben wel ongerust maar heb er altijd zon hekel aan om mensen onnodig te belasten.
Nou bel gewoon even naar de vk meid....je hebt lang genoeg gewacht. Ze zijn er om naar je te luisteren toch
Ja, ze gaan om half 9 open.. Dan bel ik wel even. Je hebt gelijk want zo ongerust zijn is ook niks. Stomme miskraam ook, daardoor ben ik ook zo onzeker. Hopelijk is er niks aan de hand.. Nou maar even veranderen van onderwerp anders voel ik me Ook zon zeur. Nog plannen voor vandaag?
Je bent zeker geen zeur! En idd gewoon bellen daar zijn ze voor hoor! Hier gisteren avond tot de conclusie gekomen dat ik al mama nipples heb haha zelfs vl viel het op
Ja bah ging juist zo goed de afgelopen weken. Had er wel wat vertrouwen in gekregen dat het deze keer wel goed ging. Opzich is mijn gevoel nog wel goed, gelukkig maar ik heb wel echt pijn.
Ja! Ze konden dat ook meteen zien dan dus dat scheelt. Ze dacht dat er niks met de baby was maar wou het wel even checken.