Dames, ik meld me ook gezellig allerlei termijnen door elkaar . Ik heb me 20 weken echo vorige week gehad.. kindje groeit gemiddeld en alles zag er perfect uit dus helemaal happy.. Wil het geslacht een verrassing houden dus dat weet ik niet Ik heb niet alle pagina's gelezen dus ben nog niet echt van iedereen op de hoogte hoor
Welkom! Wat leuk dat het geslacht een verrassing blijft! En fijn dat je 20 weken echo goed verlopen is. Lov, ik maak me natuurlijk zorgen maar mijn gevoel is nog goed, daar vertrouw ik op. Ik realiseer me ook wel dat als er iets niet goed is er nu niks aan te doen is en dat het gewoon afwachten is. Ben wel benieuwd waar die pijn ineens vandaan komt en een blaasontsteking zou een goede verklaring kunnen zijn. Over 2 uur weten we het! En ik was nog wel zo van plan om het huis te voorzien van een goede schrobbeurt en een taart te bakken.
@lov, tijdens de echo twijfelde ik wel een klein beetje maar dacht nee een verrassing is leuker.. Mocht de bevalling zwaar worden dan heb ik nog een stok achter de deur Me moeder was mee naar de echo en die weet het wel dus mocht ik uiteindelijk het toch echt graag willen weten vraag ik het me moeder gewoon @annelie, hopelijk krijg je goed nieuws vanmiddag en is het maar gewoon een stomme blaasontsteking.. Het schrobben moet maar even wachten dus
Annelie doe dat maar even lekker niet vandaag .... Mounia oh ik zou gek worden als mijn moeder het wel wist
Haha ik ook. Ik zou dan vervolgens eindeloos gaan zeuren bij mijn moeder om het wel te vertellen! Kan me wel voorstellen dat het niet weten leuk is maar daar ben ik zelf te nieuwsgierig en te ongeduldig voor.
Hahaha gelukkig heb ik daar geen last van Ben wel nieuwsgierig maar heb geduld genoeg om te wachten tot de bevalling Zijn er eigenlijk dames die een zwangerschapscursus doen??
Nee geen geduld om zo lang te wachten. Vindt het ook altijd bijzonder om al die band te hebben zeg maar.. Nee geen cursussen hier
Dit is mijn eerste dus vroeg me af hoe andere ermee om gingen Ik heb me vandaag ingeschreven voor een zwangerschapscursus die heet zwanger en fit. Dus ben benieuwd
Nou, ik ben weer terug. Er is niks aan de hand, geen blaasontsteking. VK gaf als reden dat ons baby'tje extreem druk is en daardoor de banden beurs zijn en dat het waarschijnlijk is. Weer bellen als het door blijft zetten. Nu moet ik rust houden. Pfoe wat een opluchting. Moest ervan huilen. Heb een foto bijgevoegd! Toevallig de nub te zien? Er is ook een foto tussen de beentjes maar ik zie zelf niks en ze heeft ook niks gezegd
Oh wat fijn dat alles goed is! Mooie echo foto, kan niet wachten tot ik ook mag (al duurt dat nog heeeeel lang)
Ja jeetje, ben zo opgelucht zeg..wanneer mag je voor de echo babylove? Die eerste weken gaan inderdaad heel langzaam voor je gevoel.
Wat een geweldig nieuws haha rust houden dus dat word sowieso niet schrobben en taart bakken Mooie echo De eerste weken gingen voor mij gevoel op dat moment ook langzaam maar als ik nu terug kijk is het toch wel erg snel gegaan hoor
Ik krijg bij 8 weken een echo dus dat duurt nog wel even, aan de andere kant ben ik al blij dat ik niet tot de 12 weken hoef te wachten. Maar idd die eerste weken kruipen voorbij pfff en bij mijn dochter had ik allerlei symptomen en nu bijna niks daar maak ik me wel zorgen om hoor.