November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Volgens mijn is dit topic er nog niet!

Ik zal vanavond een foto plaatsen.

Kom maar op met die mooie buikjes!

2. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Volgens mij ook niet, ik was al aan het zoeken. Maar ja de buikjes zijn ook nog maar heel pril natuurlijk.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

3. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Leuk he die buikfoto's. Ik ben alleen aan het bedenken of ik nu altijd zo'n buikje had en ik er nu graag wat anders in zie?? Ik ga voor dat laatste :). Maar heerlijk om er naar te kijken en te denken: daar zit mijn Ukkie in!!!
    Ik ben nou al verliefd!
    Foto's plaatsen dat lukt me niet zelf maar ik zal me er de komende tijd eens in gaan verdiepen.

Geniet ik ondertussen lekker mee van jullie buikjes ;)

4. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hihihi ik heb net een foto in bevallingslijst gepost!

Dit is echt een darmenbuik hoor!!! Normaal is dat pas in de avond!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,5 KB
      Weergaven:
      82
  5. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    November buikjes al weer. De tijd gaat zo hard!! Gefeliciteerd en geniet ervan :D

6. DaisyKok

DaisyKok Lid

4 jan 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil hier ook wel graag meekletsen als dat mag. Ik heb ook een redelijke darmenbuik van mezelf, normaal tegen de avond, maar nu de hele dag door. Te vroeg nog voor een echt zwangerschapsbuikje, maar toch onze baby zit er toch in. Het zal wel snel groeien denk ik, het is de derde. We zijn zo blij de tweede IUI is gelukt. Ik weet nu sinds maandag dat ik zwanger ben en t is nog zo onwerkelijk, ik wil ook zo graag weten of alles goed is daarbinnen, hebben jullie dat ook. De eerste echo heb ik 25 maart. Was het maar alvast zover. Ik ben benieuwd naar al jullie buikjes.

7. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Inderdaad! Ik verbaasde me ook al dat er een november topic was.... Maar de tijd gaat sneller dan we denken!

Allemaal gefeliciteerd en vergeet niet te genieten!!

8. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Ik herken het helemaal. Vooral na de avondmaaltijd had ik (vond ik zelf) best wel vaak een zwanger buikje. Heerlijk vond ik dat, stond ik dromend voor de spiegel dat er een uk in zat. Nu er echt dat Ukkie in zit vind ik het heel onwerkelijk en mega spannend!!
    Wij weten het sinds zaterdag. Ik mag gelukkig de 20e maart naar de VK ivm mijn werk (risicovol), normaal gesproken wilde ze mij pas 10 april uitnodigen. Ahhh das lang....

Eerst in spanning of je zwanger bent dan in spanning of het goed gaat daar binnen. Gelukkig lukt het me ook om te genieten. En zo apart: van de 3 mensen waar ik het tegen verteld heb kreeg ik 3 keer terug te horen: ik dacht het al!! 2 hadden die gedachten voordat ik zelf uberhaupt wist zwanger te zijn...

Het zal wel van mijn glunderende gezicht af te lezen zijn ;)

9. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Hoi meiden,

Wij hebben vorige week woensdag getest, ik mag eigenlijk 11 april voor een echo komen.

Dit is onze tweede zwangerschap, eerste zwangerschap met 35.2 weken een spoedsectio gehad i.v.m. Een loslatende placenta nu las ik net dat ik een verhoogd risico heb dat het weer gebeurd en ben best wel bang.

Morgen de gyn bellen voor een afspraak. Foto plaats ik wanneer ik er even tijd voor heb.

10. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    eindelijk een buik topic waar ik ook mag posten. hier nog niks te zien qua buik .. 4 nov uitgerekend en 20 maart eerste echo. zoooo spannend. vanochtend voor t eerst misselijk en ben echt heeeeel moe... zal morgen een foto posten van mijn buik nu hihi

11. Kimmm25

Kimmm25 Niet meer actief

Hoi dames.. mag ik gezellig meekletsen... Ik heb nog geen foto's gemaakt zal vriendlief eens vragen dat vanavond even te willen doen!...
    Fijne zwangerschap allemaal!

12. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    jaja! ook hier in november uitgerekend (3 november) en 25 maart de eerste echo! spannend! dit is ons derde kindje...nog niet echt een zwangerbuikje (zou wat zijn...)maar inderdaad in de avond "opgezwollen"...nou meiden, loopt allemaal aardig gelijk dacht ik zo! leuk!

13. DaisyKok

DaisyKok Lid

4 jan 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het wordt al echt een gezellig clubje zo. Twijfelen julie ook soms nog. Het liefst zou ik nog een test done, hihi. Proberen te wachten tot woensdag dan komt moeders voor moeders. Ik heb vandaag geen hoofdpijn gehad, en ik ben ook niet misselijk of zo, alleen moe. Soms zou het fijn zijn om wel misselijk te zijn, dan heb je toch meer zekerheid dat je zwanger bent. Wij hebben besloten om het toch zondag al te vertellen aan onze ouders, ik heb een vriendin die kleren bedrukt (firstgift.nl) en die heb ik twee t-shirts gegeven en daar zet zij op ik word weer grote zus en ik word grote zus, voor mijn twee meiden om aan te doen, kijken hoe snel de ouders het doorhebben, haha.

14. LeentjeZH

LeentjeZH Lid

30 jan 2013
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik herken dat wel heel erg, het word ons eerste kindje en ben 11 November uitgerekend en voel behalve moeheid ook nog helemaal niks. Kan niet wachten op een echo, lijkt nog een grote droom hihi. Bij mij zie je ook nog niks maar ga ook zeker foto's maken. LEUK!

Leuke manier om het te vertellen. Wij gaan onze ouders op de koffie vragen en dan koffie geven in bekers met tekst erop Opa/Oma is the Best. Kijken of ze het door hebben ;)

15. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik mag me ook melden hier! Mijn buik is ook al aardig opgezet. Mijn man denkt dat ik door mijn buik niet lang geheim zal kunnen houden dat ik zwanger ben. Volgens mijn eigen berekening ben ik 7 november uitgeteld. Ik heb 22 maart de eerste echo. Ik vind het heel spannend. Nu ik na bijna 3 jaar voor het eerst zwanger ben, bekruipt me wel eens de angst dat het mis gaat. Gelukkig heb ik dat gevoel niet al te vaak en geniet ik ervan dat ik weet dat er een kleine ukkie in mij groeit :) !

16. wennie1981

7 mrt 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    helemaal nieuw hier op het forum, in mijn eerste zwangerschap op een ander forum meegeschreven, maar daar is het zo stil geworden, dat ik op zoek was naar een ander leuk forum om mee te kletsen.

Mijn dochter wordt in mei 2, nu na 8 maanden zijn we eindelijk zwanger. Helaas vorige maand ook al, maar dat eindigde al met 5 weken in een miskraam.

Ben nu ontzettend bang dat het weer mis gaat. Zaterdag de eerste positieve test, dinsdagochtend opeens een beetje bloedverlies, maar dat was woensdag weer helemaal weg. Heb dus de schik er flink in zitten.

We mogen 13 maart al voor een vroege echo, puur om te kijken of het op de juiste plek zit. Maar voor mij is het al heel wat als er inderdaad iets te zien is.

Omdat ik van mezelf positief moet blijven, toch maar een leuk forum opgezocht en lekker meeschrijven met andere zwangere meiden.

Is dit het topic voor meiden die in november 2013 uitgerekend zijn? Of alleen voor buikfoto's?
    Ik heb nog geen buikfoto gemaakt, wil eerst de echo afwachten

17. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooo gaat snel dames, november buikjes alweer. Gefeliciteerd!!!!

18. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Wat leuk!! Wij hebben ook een shirtje besteld voor ons zoontje met aan de voorkant: ik ben stoer.. En aan de achter kant: Ik word grote broer..
    Ik kijk er erg naar uit om het te vertellen..!!!

19. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa ik mag hier ook meedoen :D ik ben 8 november uitgerekend. Eigenlijk nog geen buikje te zien, maar zo in de avond zit mijn broek niet meer lekker. Ook een darmen buikje denk ik. Vanavond eens voor de spiegel staan ;)
    Volgende week vertellen wij het aan de ouders. Aangezien ze ver weg wonen vermoeden ze vast al wat als we zomaar onverwacht langskomen ;)

20. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Geweldig alweer!!!

Jammer dat ik hier een aantal namen zie,die ik helaas niet in het topic van de 1-15 November 2013 mama's zitten..

KOM EVEN GEZELLIG BIJ DE CLUB DAMES!! :D

ik heb van nature al een beetje "blubber" ,maar hoe het kan kan het.... mijn buik is al wat boller!!

Laatste zwangerschap werd helaas een MK en was van een twins... dat ging ook al zo snel.... ik ben benieuwd... nog 2 weken wachten op de echo!

5wkn-06032013.jpg

Deel Deze Pagina