Ik kon het vanochtend niet geloven, 2 duidelijke strepen. Ik ben zwanger!!! Wel ben ik vanwege mijn leeftijd (34) een beetje bang voor een miskraam, dus durf nog niet al te blij te zijn. wel vind ik het een beetje kastig om uit te rekenen hoe lang ik al zwanger ben. Ook omdat ik geen duidelijke ovulatietest had. maar ik vermoed dat ik op 1 mei mijn eisprong heb gehad. Ben ik dan nu 15 dagen zwanger?
Proficiat!!! Als 1 Mei je eisprong is geweest dan ben je 4 weken en 1 dag zwanger bij een cyclus van 28 dagen. Je krijgt altijd 2 weken cadeau
Gefeliciteerd!! Ik heb ovulatietesten gedaan en mijn eisprong was ook 1 mei! 15 mei zwangerschapstest gedaan en Hoera zwanger! Ik ben 37 en was 3 maanden geleden voor het eerst zwanger...maar helaas is dat een miskraam geworden! Nu 4 weken en 2 dagen zwanger! Snap dat je beetje bang bent voor een miskraam...maar probeer er toch van te genieten! Groetjes
Hennie, wat leuk dat we tegelijk onze eisprong hadden! En jij ook supergefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan, dat doe ik ook