Gewoontes tussen jou en je partner

Discussie in 'De lounge' gestart door Koesje, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koesje

Koesje Niet meer actief

Mijn vriend en ik zeggen al jaren voordat we gaan slapen tegen elkaar wat het leukste was van die dag..
    Waarom? Ik vind het belangrijk om even stil te staan bij iets leuks omdat ik geneigd ben dat niet te doen. En ik vind het ook leuk om te weten wat mijn man voor leuks heeft mee gemaakt die dag :D
    Soms kun je van die ongelofelijke klote dagen hebben en blijkt er toch nog iets leuks te zijn.. Hoe klein ook:D

2. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Kusje voor het slapen en als we naar het werk gaan.

3. mamavanJenA

mamavanJenA Actief lid

9 dec 2010
    433
    0
    0
    we noemen elkaar altijd en overal moppie pfff hihihi afentoe kijken de mensen wat vreemd op :p

:)

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wij hebben heel veel gewoontes maar echt TE kinderachtig om op te noemen haha:)

5. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Wat een grappig topic.
    Wel idd een mooie gedachte om stil te staan bij iets leuks wat je die dag hebt meegemaakt. Die ga ik er in houden!

Wat voor gewoontes hebben wij, vl belt mij s' ochtends wakker hij is altijd een stuk eerder op als en dan al onderweg naar werk. we mailen/ bellen/ appen hele dag door :)

6. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Buiten heel veel kinderachtige dingen en een koosnaampje wat mijn man altijd overal gebruikt waardoor anderen mij soms ook zo aanspreken :D hebben wij niet echt gewoontes. Ja op woensdag spreken we bewust de relatie door. Soms wel heftig maar meestal gewoon gezellig.

7. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Hier ook zo :)

Ook noemt mijn man mij nooit bij mijn naam.. Hij zegt altijd schatje of zo iets dergelijks.. In de 8 jaar dat we samen zijn heeft hij me nog nooit aangesproken met mijn naam, alleen naar anderen als hij over mij praat. Vind dat eigenlijk wel grappig :)
    Ik wissel het daar in tegen wel af.. Meestal een koosnaampje, maar als ik hem dringend moet hebben (of boos ben:p) dan roep ik duidelijk zijn naam! Hihi

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ga altijd veel eerder naar bed dan mijn man, maar hij komt me altijd een welterustenkusje geven als ik op bed lig. Dan knuffelen we nog even en praten we soms nog even over de dag. Maar meestal hebben we dat al rond het avondeten gedaan.

9. Kusje bij de deur. Mijn man blijft gewoon net zo lang staan tot ik hem een kus heb gegeven als ie weggaat naar zijn werk :p

10. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    :d:d:d:d

11. Hier ook zo ;)

Bijvoorbeeld.. Jullie weten die reclame van, volgens mij, Peijneburg, dat die vent in de auto z'n middelvinger aflikt en de politie juist op dat moment naast 'm staat?

Als wij iemand zien rijden met de benzinedop open, beginnen we altijd druk te gebaren. Met je hand wapperen als in 'klepje' en daarna een beweging, die toevallig erg sterk op een bepaalde seksuele handeling lijkt, om te gebaren dat we het gat bedoelen waar je de benzine in gooit ;)

Samen een achterlijk dansje doen als 1 van ons 2 een spelletje heeft gewonnen, of een level van Candy Crush heeft uitgespeeld.. Om dan daarna tegen elkaar te zeggen; 'Wat zijn wij eigenlijk voor debielen?' en dan over de grond te rollen van het lachen.. ;)

Het gaat echt helemaal nergens over en als iemand ons samen bezig zou zien zouden ze waarschijnlijk denken dat we ontsnapt zijn uit een psychiatrische inrichting ;)

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Nu word ik nieuwsgierig... :D::p

Hier ook kusje bij weggaan en voor het slapen gaan.

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    wij hebben samen van die onwijs slechte humor...

14. Mijn man en ik hebben trouwens ook nog een soort 'geheimtaal' met allemaal woordjes die we alleen zelf kennen... Maar daar proberen we nu wat minder mee te doen, want we willen natuurlijk niet dat de baby straks al die rare woorden overneemt...

15. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Hij stuurt me altijd een kusje op whatsapp als hij onderweg is naar zijn werk :D

16. Talvi

Talvi Niet meer actief

Wij gaan nooit van huis weg zonder elkaar gedag te zeggen. Ook al ga ik alleen maar even naar de winkel. Altijd zeggen we ik hou van jou tegen elkaar en geven we elkaar een kus. Zelfde met als we gaan slapen. Verder geen gewoontes volgens mij.

17. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hihi, grappig topic. Zit na te denken wat wij voor gewoontes hebben, het is namelijk zo "gewoon" dat je er niet meer bij nadenkt, haha!
    Hier in ieder geval een gewoonte van mijn man om me op mijn achterwerk te slaan...Dan zegt ie:"heb jij vandaag al een klap voor je billen gehad?!" hahaha!:D
    Oja en nog zo'n gewoonte, ik ga altijd eerst naar de wc voor we naar bed gaan, aangezien we maar 1 wc hebben en meneer er wel een half uur op zit...ja daar ga ik niet op wachten als ik wil slapen!:x
    En als we elkaar zitten te treiteren, dan vragen we op een gegeven moment aan elkaar:"ben ik lief??" Hahaha, en dan heb je bij de ander het bloed onder de nagels vandaan gehaald. Vaak antwoord 1 van ons dan:"soms wel, meestal niet":D:D:D

18. Oh, wat me nu te binnen schiet en wat ook echt ontzettend raar is maar wat wij heel leuk vinden ;)

Hij komt soms thuis, dan geef ik 'm een knuffel en dan laat ik mezelf 'vallen', gebruik ik m'n spieren niet meer. Dan zeg ik 'Ik ben slap :(', en dan moet hij me overeind houden, wat ik hem dan natuurlijk ontzettend moeilijk maak ;)

19. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38

nou dit ongeveer :D + dat wij soms maar een blik naar elkaar toe hoeven te hebben waardoor we beide weten wat we bedoelen, wij plakken aan elkaar als we samen zijn, kusjes voor het weggaan voor het slapen,

manlief is verwent eigenlijk :cool: als die zegt ik heb trek ga ik iets lekkers maken, of als hij zegt heb dorst dan sta ik al in de keuken om drinken te pakken :):) dat zit er dus al zo in krijg ik er niet meer uit :D

we brengen samen de kids naar bed waarom weet ik niet maar dan staan we samen altijd nog even te kijken naar ze

noemen elkaar schat maar manlief verzint soms ook hele rare koosnaampjes appelgebakjemetslagroom of kersenvlaaitje :):)

20. Haha, als ik jullie dingen lees merk ik dat wij echt heel veel gekke gewoontes hebben.

Als ik 's avonds naar bed moet ben ik altijd lui en wil ik niet opstaan. Dan zeg ik: mijn benen zijn verlamd door de luiheid, ik kan niet opstaan. Dan gaat ie onder mijn voeten kietelen en lukt het ' opeens' wel :p

Nieuwste gewoonte: manlief luistert elke avond met zijn oor tegen mijn buik of ie de baby hoort en zegt dan wat lieve woordjes tegen de buik :p

Deel Deze Pagina