30e verjaardag

Discussie in 'De lounge' gestart door leeuw86, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    mijn vriend word binnenkort 30, hebben jullie nog leuke tips, ideën?

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Lief voor hem zijn ;)

(Ik ga in juni de 30 aantikken en ik vind het VERSCHRIKKELIJK.. En ze pesten me er zoooooooo mee.. ;) )

3. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Leuk!! Toen mijn vriend 30 werd heb ik een suprise party voor hem georganiseerd! We zijn met zn allen gaan karten en daarna bowlen. In groningen kun je die 2 dingen in hetzelfde gebouw doen. Ik had al zijn vrienden uitgenodigd en zijn beste vriend in het complot betrokken. Hij zou hem meenemen voor een echte guys night out (moest natuurlijk iets hebben dat hij die avond niks anders zou bedenken) ze zijn toen met zn tweeën wezen eten bij yankee doodle en ondertussen reden wij met de hele groep naar groningen. Toen mn vriend daarna daar aankwam zongen we natuurlijk lang zal hij leven. Hij was ECHT suprised. En had dit niet verwacht. Hij werd er zelfs een beetje emotioneel van hihi hij vond het zo leuk dat we dat met zn allen geregeld hadden en dat al zijn vrienden er voor hem waren!

4. Verox

Verox Niet meer actief

Ik word volgende week 30.
    Komend weekend vier ik mijn verjaardag en ik hoop dat ze er geen gedoe van maken. Die hele verjaardag kan me gestolen worden dit jaar. Normaal zou ik er zelf een groot feest van maken en er de nadruk op leggen dat het DE 30e verjaardag is.
    Geen tips, gewoon extra aankleden met thema slingers en ballonnen enzo.

5. eef80

eef80 Niet meer actief

Mijn man wordt in oktober 40 en zit met de zelfde vraag! Wat is nou leuk om te doen/organiseren/kopen ;)
    Ik dacht zelf misschien aan een weekend weg geven. En misschien een mooi horloge ofzo. Ik moet zelf ook nog even denken :)

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Vorig jaar werd de man van m'n vriendin 30, en toen heeft ze een suprise party georganiseerd was erg leuk :)

Dit jaar word ik ook dertig, en ik vier het in Italie :D

Deel Deze Pagina