Gewoontes tussen jou en je partner

Discussie in 'De lounge' gestart door Koesje, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaii

Chaii Niet meer actief

Valt niet echt onder gewoontes.
    Maar wij hebben ons eigen taaltje, we kunnen dus praten met elkaar in het openbaar over bepaalde dingen zonder dat iemand snapt waarover. :p

2. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Degene die 's ochtends als eerst naar het werk gaat, geeft degene die nog in bed ligt een kus als die op het punt staat naar beneden te lopen. Dus ná het hele badkamer- en aankleedritueel.

's Avonds met naar bed gaan geeft degene die als eerst gaat slapen een welterusten-kus. Soms vergeet één van van ons dat, en dan wordt die er heel kinderachtig op gewezen, haha!

Op zondag middag gaan we eigenlijk standaard een rondje rijden met de auto, als ik niet hoef te werken. Steeds een ander stukje van de omgeving, lekker samen keuvelen onderweg, net een bejaard stel. Mijn ouders moeten al lachen omdat we op dat gebied toch echt al ouder en een stuk burgerlijker zijn dan zij, haha! :p

Verder zijn er ongetwijfeld nog meer bijzondere gewoontes tussen ons, maar die zijn al zo gewoon geworden dat ik er zo even niet op kan komen.

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Sowieso elke avond voor het slapen gaan en 's ochtends voor we naar het werk gaan een kus geven.

Op de ochtenden dat hij dochter naar het KDV brengt of alleen is met haar en ik haar niet heb gezien omdat ik zelf moet werken, krijg ik een foto van haar. Altijd dezelfde pose (in de kinderstoel voor de tv), maar heel leuk om haar zo elke ochtend even te zien :)

's Avonds in bed liggen we met de gezichten naar elkaar toe en kriebelen we elkaar op de rug totdat we zoooo moe zijn dat er nog net een kus vanaf kan en dan vallen we in slaap :D

In openbare gelegenheden zeggen we regelmatig 'ppssstt!' tegen elkaar. Betekent zoiets als: ik vind je de liefste en hou van je.

4. Haha, ik heb er nog 1... sorry hoor :)

Als we gaan slapen praten we altijd eerst nog even de dag door. Als we dan willen gaan slapen tellen we af vanaf 3 en mogen daarna allebei nog 1 ding zeggen. Degene die daarna nog wat zegt moet 1 euro in een potje doen :p

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hoelang zijn jullie samen?

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113

Hier precies hetzelfde haha..
    Mijn naam klinkt ook zo raar uit zijn mond..ben het niet gewent..

7. 2 jaar pas... :) Kun je jezelf voorstellen hoe ernstig het moet zijn als wij straks in het bejaardentehuis zitten... volgens mij hangt onze hele dag dan aan elkaar van allerlei gewoontes, regeltjes, gekke taaltjes :D :)

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113

Hoe vol is het potje :D

9. Chaii

Chaii Niet meer actief

Haha, geen idee wat dat betekent..
    :)

10. Ik snap hem niet :p

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik noem hem bolle en hij mij Billie (billenman hè...) en dat doen we tegenwoordig overal...
    Ik moet altijd de slaapkamergordijnen dicht doen, daarna geven we elkaar een kus en doet hij het licht uit, daarna als ik net lekker lig moet ie altijd nog even in mijn kont knijpen.

Mijn opa begroette mijn oma altijd door haar in een borst te knijpen en dan dag vrouw te zeggen ;)

12. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik vond het juist echt zoeen beginnende liefdes dingetje, maar jullie zijn juist al vrij lang bij elkaar!
    Wel leuk hoor. :D

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hahahaha..
    hoeveel euro's zitten er in jullie potje :D

14. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Ohja nog een.. Mijn man zegt elke dag 'heb ik vandaag al gezegd hoeveel ik van jou hou?'
    En dan zeg ik ja of nee..
    Als ik nee zeg, dan zegt hij dus 'ja maar dat doe ik wel hoor, heel veel!'
    En als ik ja zeg, dan zegt hij ' nou dan zeg ik het nog een keer :D'

15. O, da's wel dom dat ik dat niet snapte, haha :p

Maar ehmz... we maken hem elke keer wel weer leeg, denk dat we zo ongeveer 100 euro inmiddels hebben opgemaakt aan leuke dingetjes (want dat doen we er uiteindelijk mee )

16. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hahaha wat leuk! Mijn vriend luistert tegenwoordig op mn buik of er niet stiekem toch al een baby in zit.
    We verzinnen de gekste verhalen en dagen elkaar uit dingen te doen/zeggen in openbare ruimtes die eigenlijk niet kunnen haha.

Mijn vriend vraagt ook elke dag hoe het met mijn kadetjes is. Hij bedoelt dan mn billen natuurlijk.

17. Chaii

Chaii Niet meer actief

Lol, ik zat het al helemaal te googlen en alles.
    Dacht dat het een soort quote was ofzo. ;)

18. Haha, ik dacht juist dat jij dacht: jeetje, hoeveel gewoontes hebben die twee wel niet? Die moeten wel al heeeeeel lang bij elkaar zijn om zoveel gewoontes samen te hebben

Maar dit was inderdaad wel een van de eerste die we hadden 'verzonnen' :D

19. Chaii

Chaii Niet meer actief

Wacht inderdaad maar tot je nog langer samen bent, word alleen maar gekker. :p

20. O, ik had er nog alweer een paar hoor... Maar ik denk dat ik maar moet stoppen, haha :D

Deel Deze Pagina