Gewoontes tussen jou en je partner

Discussie in 'De lounge' gestart door Koesje, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.813
    9.319
    113
    Gelderland

Ik las dit topic en dacht.. Hmm wij hebben eigenlijk helemaal geen gekke gewoontes wat saai zeg.. Tot ik deze las;) Whaha dat doet mijn vriend ook altijd!

2. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Haha en ik maar denken dat wij de enige zijn met gekke dingen! :p

Hier zeggen we altijd tegen elkaar dat we lief moeten doen of lief doen je doet niet lief! terwijl je gewoon zit ofzo en niets zegt! :p

Gekke uitspraken naar elkaar dus, en als we vaak in de lift staan of ik loop voor me vriend krijg ik een "zachte" anusstoot (zo noemen we dat) maar is met je hand tussen je billen zacht tikje geven. :p zo is ook de kutstoot ontstaan. haha xD en als ie dat doet ren ik hard achter hem aan om het terug te doen haha!

Hand in hand in bed liggen.
    100x zeggen dat we verliefd op elkaar nog zijn en van elkaar houden, altijd kusjes geven voor het weg gaan bij het thuis komen en het slapen gaan en sowieso tussen door. :p

Raar door de woonkamer samen dansen! :p heerlijk!
    Meer schiet er even niet te binnen! :p

Oh btw 4 jaar samen! ;) maar lijkt net of we net verkering hebben zo voelen we ons nog! :D

3. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Hier standaard drie kusjes achter elkaar wanneer we thuiskomen of weggaan.

4. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Als we weg gaan van elkaar standaard drie kusjes.....als ik er soms twee krijg dan wil ik er echt nog zeker 1 bij:D

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hier oooook!!!

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Heel herkenbaar allemaal. Ik dacht eerst niet te reageren want er zullen dan vast reacties komen met '' wat kinderachtig allemaal''.

Wij hebben ons eigen taaltje, noemen elkaar niet bij werkelijke voornaam, geven elkaar altijd een kusje, hoe kort het ''uitstapje'' ook ook is.

We zijn nogal knuffelig ingesteld. Als de één aan de ander vraagt of 'ie nog boodschappen nodig heeft, zegt de ander ja kusjes!
    Aan het einde van de dag, als de één aan de ander vraagt of hij nog kusjes over heeft en is antwoord nee dan moeten ze uit de vriezer gehaald worden ;)

Enzovoort...

Tegen ons zoontje hebben we ook ons taaltje maar passen wel op dat hij de dingen bij z'n naam weet ;)

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    #67 mamavanjuul, 23 mei 2013
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
    Haha, wij noemen elkaar eigenlijk ook niet bij de voornaam.
    Ik noem hem vaak bij zijn tweede naam (bekt gewoon lekker) en hij mij meestel bij mijn achternaam.

En wij hebben samen ook van die vreselijke foute humor...liggen we helemaal in een deuk samen.

En mijn man laat altijd 's avonds de honden uit, en elke avond zegt ie: Nou is het jouw beurt hoor! En elke avond heb ik een andere smoes. ;)

8. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Hahaha dat doen wij ook.. Of uit het niets ineens heel hard "Haaaiiiiiii" zeggen (als in hallo, niet de vis haha)..

Kusje geven doen wij ook als een van ons weg/naar bed gaat of als we thuis komen, ook bij Robyn.

Ik las net dat iemand de cavia overal de schuld van geeft, dat doen wij met Henkie (onze kater), en als dochter in bed ligt is zij de schuldige :)

9. urmylove

urmylove Niet meer actief

ik heb hem aan de gtst gekregen ;) dus 8 uur is ons gtst momentje!

altijd kusje voor t slapen gaan, en als we (een van ons) gaat werken. of gewoon weggaan.

soms zitten we elkaar kinderachtig te plagen en kietelen. of als een van ons een boer of scheetje laat kijken we elkaar met grote ogen aan :p

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    -Mekaar nooit bij naam noemen. Meestal schat. Soms noem ik hem 'moppie', of noemt hij mij 'honeydarlingangel' :D
    -Altijd een kusje bij het weggaan of gaan slapen
    -Heel vaak 'I love you' smsen :D
    -Gek doen samen (raar taaltje ofzo- zoiets van 'I fell with my reet in the prikkeldreed' :D Of doen alsof we kindjes zijn,...)
    -Praten via onze knuffels :) we hebben een hoop knuffels in bed, en dan maken we daar (gekke stemmetjes inclusief) een verhaaltje of conversatie mee
    -Stoeien. (mekaar meppen of proberen op te tillen dus)

Zal vast nog wel meer zijn...

Hmja...wij zijn best raar. :D

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Haha, dat doen wij ook!!!

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ohja, soms maken we ook express ruzie in een winkel. Dan roep ik ineens. 'Wat doe je nou man?!' en roept hij terug 'Hoezo ik?? Doe nou eens niet altijd zo moeilijk, mens!' enz enz...
    Die blikken dan! :D :)

13. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Altijd 4 kusjes geven
    Op de laatste vakantiedag bespreken wat we t leukste vonden
    Elkaar bedanken voor de fijne vakantie (hebben alle schoolvakanties samen:D)
    Kusjes naar elkaar sturen, als zit de ander gewoon naast je op de bank

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Kusjes voor het weg gaan; samen slapen en voor het slapen gaan altijd nog even kletsen (en vrijwel iedere keer seks), elkaar de schuld geven (of de katten) bij alles wat verkeerd gaat, elkaar uitdagen...

We zijn net anderhalf jaar samen; dus de rest moet nog komen, we zijn in ieder geval goed op weg! :D

15. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Wij noemen elkaar nooit bij naam
    Als één van ons iets verteld dan heel flauw terug reageren met alleen ''ow'' met een raar stemmetje.
    Ik krijg altijd een achterwaartse loopkick ook op straat haha en billenkoek in de winkel ofzo.
    Wij hebben voor het woord s.ex altijd een codewoord
    We verzinnen voor alle buren rare bijnamen die ook op hen slaan
    Als we ruzie hebben en het is klaar dan vragen we altijd ''zo, ben je weer lief nu''

16. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dit dus.. Meestal zelfs gewoon opeens zonder aanleiding. Ene keer kijkt de ander niet op of om, andere keer doet de ander net zo debielig mee...

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Haha geweldig topic, heb veel gelachen.

Ik praat heel vaak in een kinderstemmetje naar mijn man, hij vind dat geweldig.
    Hij heeft nu bedacht dat ik met kinderstemmetje dus elke dag babynieuws moet geven. En dan moet ik zeggen: Dit is "Charise" met het babynieuws...... en dan nieuwsitem haha. :p

We stoeien ook vaak, en dagen elkaar uit. Hij kietelt mij overal.

Zeggen vaak dat we van elkaar houden. En we kriebelen elkaar altijd om de beurt tijdens films kijken enzo. :D

En we hebben waarschijnlijk nog wel meer gekke gewoontes. ;)

18. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Wij praten heel vaak als kleine kinderen tegen elkaar of we beginnen spontaan samen een duet te zingen. We hebben pas nog een "Sound of music-periode" gehad
    We zeggen 's avonds voor het slapengaan ALTIJD welterusten baby/liefje en ik hou van jou
    Ons nichtje zei toen ze klein was en net begon te praten in plaats van I love you "Aifoefoe", dat zeggen wij nu nog steeds tegen elkaar
    Soms begint één van ons ineens te dansen of een vogel na te doen of zoiets. Het enige wat de ander dan zegt is "Oh gekke 10 minuten" en blijft gewoon doorgaan met wat we aan het doen waren

Ongetwijfeld nog veel meer maar kan er zo snel even niet op komen :)

19. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Als ik sommige dingen lees dan zijn wij eigenlijk best normaal hahaha

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oh wij kunnen overigens op een vrije dag ongeveer ruim 2 uur lang overgooien met een bal in de tuin op +- 4 meter afstand van elkaar. Dat is ook best een rare gewoonte, vind ik zelf. We stoppen niet, totdat we écht geen zin meer hebben. Soms hebben we geen hobby's, lijkt wel :D

Deel Deze Pagina