Oh en schijnbaar heeft hij de gewoonte om elke avond - wanneer ik zeg dat ik zo naar bed ga - om de tijd te roepen met de bijbehorende 'het is pas'. "Ik ga zo naar bed" - Het is pas kwart voor tien! En elke avond antwoord ik met: zeg, ik zei dat ik zo naar bed ging, ik vroeg niet of je wist hoe laat het was. Waarop hij dan moet lachen.
Ik bedacht me net nog eentje! Als we elkaar bellen nemen we vaak op met een andere naam.. Dat kan zijn met de melkboer, politie hollands midden tot Oli Ashram tot ....
Wij noemen elkaar eigenlijk sinds we ouders zijn, papa en mama Af en toe wel gewoon lieffie, schatje, engeltje etc.. Maar als we bij familie of zo zijn zeggen we nooit lieffie, schatje etc.. gewoon bij de naam.. ik vind dat altijd ongepast en iedereen noemt dan haar lieffie een lieffie .
Oh ja en aan de telefoon als we klaar zijn zeggen we: doei, doei (2x) en dan: nu echt he? Ja oké doei.
Wij gaan altijd tegelijk op bed, ook als er 1 laat thuis is van het werk ofzo... Anders kan ik niet slapen...hahaha
Wij hebben de gewoonte om elkaar te laten schrikken. Het is echt een wedstrijd geworden.. Eigenlijk heel kinderachtig maar we liggen echt in een deuk als de ander zich helemaal kapot schrikt.. Ook geven we elkaar altijd een kus als we weg gaan, en whatsappen we de hele dag door..
Altijd een kus als we weg gaan, altijd ik hou van je voor het slapen gaan. Noemen elkaar nooit bij de voornaam gaan nooit zonder elkaar naar bed. En verder niet echt gewoontes, we hebben wel rare dingen. Gaan bijvoorbeeld ineens dansen uit het niets in de huiskamer supermarkt op straat. Verder hebben we een keer 3 kwartier voor de voordeur gestaan omdat we bij het open doen een muis zagen. We hebben 45 min gewacht tot de buurman thuis kwam om die muis weg te halen. Mijn man heeft een tijdje de gewoonte gehad om een foto (met mijn telefoon) te maken van zijn drol en deze dan als achtergrond instellen. De eerste keer dat ik het zag heb ik echt in m'n broek gepost van het lachen! Andere keer was hij boven douche enzo, krijg ik ineens een foto met 2 oogjes op z'n piemel geplakt!! Hij is zo gek die van mij
Als ik jullie reacties lees lig ik slap van de lag en zijn wij maar saai haha Kusje bij weggaan altijd en bij thuiskomst vergeten we vaak wel eens. Altijd kus voor slapen samen naar bed Vriendlief kijkt altijd nog ff tv in bed en dan als ik net slaap gaat de tv uit en begint hij te kletsen, Praat via knuffels
Herkenbaar Wij doen dit alleen niet naar elkaar toe, maar zo af en toe naar andere bekenden die ons bellen Bijv. Gemeente die en die regio, goedemiddag. Met de burgemeester van...
Hier noemen we elkaar ook nooit bij naam. Ik noem mijn partner altijd does (afkorting van dushi) En mijn partner noemt mij of dushi of mami. Verder gaan we ook altijd samen slapen, en voordat we gaan slapen, gaan we samen met elkaar naar de wc om te plassen whahah In bed kletsen we nog even, en geven elkaar dan een kus en zeggen elkaar love you, en dan is het lepeltje lepeltje liggen.
Hier ook, eentje noemen we 'hondenbrokje'' en uitgesproken met engels accent engelse dame met hondjes en dan vraagt ze : Mag die hond van jou een hondenbrokje?
Hilarisch dit! En zo herkenbaar . Van het appen tot het meppen . Wij kunnen elkaar ook heerlijk etteren, soms Met blauwe plekken tot gevolg . En wedstrijdjes boeren laten, moet soms uitkijken dat ik het niet in het openbaar doe!
gewoonte? ehhh geen idee. ja kus als je weg gaat. zonder kus mag je hier de deur niet uit zelfs de kleine meid eist haar kus op als papa naar zn werk gaat hier ook alleen koosnaampjes. tenzij ik boos ben dan noem ik hem bij zn naam. en dan weet ie dat t serieus is. kan verder weinig nog verzinnen. misschien zijn onze gewoontes zo gewoon en heb je t niet door
Hahaha briljant allemaal! Ik heb een paar keer hardop zitten lachen. Veel dingen zijn herkenbaar, ik ga even nadenken wat wij echt samen doen.
Wij praten de hele tijd met gekke accentjes tegen elkaar, toen we een tijdje terug The walking dead keken gingen we steeds als een zombie lopen. Vaak als hij weg gaat en hij geeft me een zoen dan likt die me... vind dat zo vies, doet hij ook om mij te pesten en dan doe ik het terug beloven we het niet meer te doen en dan is het de volgende keer weer raak. Slaat nergens op allemaal haha. Verder hebben we nog wel 100 van die gekke dingetjes. Normale gewoontes kom ik eigenlijk niet zo snel op
Heeeerlijk topic dit. En zo herkenbaar, wat ik absoluut niet had verwacht!!! Als we savonds de hond uitlaten om 11 uur ofzo, dan doet manlief altijd 't ministerie van rare loopjes.. haha, t is echt een idioot. En dan kijken wie de meest belachelijke dingen kan verzinnen. Praten als een klein kind , beide (ik dacht echt dat wij de enige idiots waren die dit deden) haha, en soms 1 zin duurt n eeuwigheid. Boeren laten (scheten doe ik niet haha!!) en dan BIKE (engels) roepen, dat is onze hond. Of M....... (dochter) alsof hun dat deden! Mijn vader zeg altijd: wat zei je ?! als die een scheet laat. Soms kan ik ook echt heel raar doen, ineens dansen ofzo, of billen shaken bij mn dochter die dan helemaal in een deuk ligt. Elkaar altijd kus geven bij t weggaan, zelfs als manlief om 5.15 de deur uitgaat krijg ik een kus, en dan denk ik YEAH ik kan nog lekker even omdraaen 20 keer. Verder kan ik zo even niet opkomen.