Gewoontes tussen jou en je partner

Discussie in 'De lounge' gestart door Koesje, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

dat doe ik weleens maar vaak snapt hij mijn humor niet eens.. (Wel een normaal iq hoor ;))

Met mn zussen en ook broertjes deden we altijd lekker gek en mn moeder deed zelfs mee maar bij ML thuis zijn ze zo niet.

Veel strakker

2. Koesje

Koesje Niet meer actief

Lijkt me best wel lastig.. Bij ons is het nou ook niet zo dat dit elke dag de hele dag zo gaat maar af en toe is het best leuk:D
    Kan je helaas niet echt een goede tip geven.. Sorry!

3. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn vriend noemt me nooit bij naam, maar ik hem wel. Ik noem hem ook vaak bij de naam van zijn bedrijf of maak daar een vervorming van. Hij heeft vaak de meest rare bijnamen voor mij, van chef bakfiets tot barrie batsbak.

We geven elkaar altijd een kus als we weg gaan en als één van de twee dan weer thuis komt. Als we dat niet doen zegt de ander: "Uhh vergeet jij niet iets!".

Één van de twee begint regelmatig spontaan te zingen en de ander valt dan bij (net zo vals!). OF de ander begint een heel nieuw nummer en zo gaan we eventjes door.

We kijken samen goede tijden en zingen dan heel vals de laatste hoge noot mee van het beginnummer.

Als we 's avonds in bed liggen en de tv staat aan dan is hij daar helemaal op gefocused. Als er dan reclame komt klim ik bovenop hem en roep ik heel hard 'koali' (eigen naam) tijd!!

En nu vergeet ik vast nog een heleboel dingen :D

4. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Hihi, wij doen hier ook wel eens liedjes zingen wat bij het moment passen! :p

Bijvoorbeeld als de zon opeens begint te schijnen dan beginnen met zingen: The suuuuuun is shining, i feel good!!

Kan zo verder even geen voorbeelden noemen :p, maar soms dan klinkt t heel raar haha :D.

5. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    hahaha barrie batsbak !! :D geweldig

6. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    wij zeggen ook:i love you pertang
    en dan zegt de ander:me nochthans too.

stom

of we zitten tv te kijken en dan zeg ik:eek: ...ja dat mag wel...lief van je,doe maar een kamille.terwijl hij helemaal niets vroeg :)

7. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    of we stellen vreselijk idiote vragen aan elkaar:

"als ik nou een ranzige eierscheet liet,zou je dan nog van me houden?"
    (walgelijk ik weet het)

of als de ene oprecht iets liefs vraagt:zie je me nog graag?even nadenken en zeggen:nee...raar,net nog wel en nu,nee sorry.

8. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    of als er en van de twee gewoon iets vertelt erop antwoorden met ja dat zal wel...
    bijvoorbeeld:"op het werk was er vandaag iemand en die vertelde....en dan onderbreken we elkaar met:ja zal wel...liegenbeest :D

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hahaha die bijnamen, prachtig!

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Het is er een beetje ingeslopen dat ik onze zoon in zijn stoeltje in de auto zet als we weg gaan. Nu heeft mijn vriend de vervelende gewoonte om dan op het moment dat ik de deur van mn zoontje dicht doe,alles op slot te gooien zodat ik er niet in kan.
    Dan rijdt ie dus telkens net een stukje weg op het moment dat ik in wil stappen (hij heeft dan het slot er al afgehaalt:D

11. 2jees

2jees Niet meer actief

haha die hadden wij 'vroeger' ook, zooo irritant.

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Dat doen wij ook bij mekaar maar dan moet de ander eerst een deuzig dansje doen voor de auto weer open gaat. Zelfde met de achterdeur thuis :D

13. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elke avond kletsen we een hele tijd in bed en na een kusje gaan we slapen! Nog wel meer gewoontes, maar deze is dagelijks:)

14. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Als ik de trap op loop en hij loopt achter me aan, dan moet ie altijd even in mn billen bijten. Lekkere bills zegt ie dan hihi!

15. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Mijn eerste post hier was nogal zoet, maar ik zie hier nu een hoop onderbroekenlol voorbij komen dus nu durf ik ook wel wat meer te vertellen :D

Mijn man knijpt heel vaak in m'n bonbonella's, altijd twee keer en dan zegt ie: "honk honk".

Als ik voorover gebukt sta om iets te pakken, beukt ie tegen m'n achterste aan en roept: bukken is nemennn!

Als ik 's avonds m'n kleding uittrek en hij ligt al in bed, dan doet ie net of ik een showtje geef, met bijbehorend gejoel en nog net geen rondvliegende bankbiljetten.

Oké en nu stop ik, voor jullie denken dat ik met een ransaap samen leef ;)

16. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Haha nou valt wel mee toch:p. Hier nog zo'n man hoor, als ik uit m'n werk kom en een rokje aanheb met hakken vraagt hij ook wel of ik iets uit de onderste keukenkastjes wil pakken om vervolgens heel hard oeehh,, g**l hoor te roepen:).

T is maar goed dat die mannen nog een beetje mannelijk zijn naar mijn mening:p.

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Wij praten altijd gewoon heel open met elkaar, ook over elkaar en sommige mensen vinden dat raar. Zo noemt mijn vriend mij van inferieure kwaliteit ( omdat ik een bril draag ) Mensen horen ook aan ons gekwebbel/gesteggel dat wij het zijn.
    Toen ik 30 werd ging hij me inruilen voor een jonger bloempje en als hij dan zo stom doet moet hij van mij op de grond gaan zitten omdat ik de bank destijds gekocht heb. Vervolgens moet ik uit zijn bed, waarna ik de tv uit zet want die is dan weer van mij :D

18. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    mijn vent maakt me af als hij weet dat ik dit hier schrijf :D

- als hij me naar mijn werk heeft gebracht op dagen dat hij zelf iets later begint krijg ik standaard een smsje in de trant van 'kom terug, ik heb zin!'. Soms in een subtielere vorm verpakt maar ik heb ze inmiddels ook al veeeeeeeeel explicieter binnen gekregen.

- Altijd samen Ukkepukje in bad doen. Is zo begonnen omdat vriendlief in begin van de relatie zoveel mogelijk wilde leren (hij is niet de biovader en had zelf geen kids) maar het is altijd zo gebleven omdat we er anders om gingen ruzie maken wie Tygo in bad mocht doen :D

- 's avonds op de bank een borrelnootjes oorlogje beginnen. Inclusief een fort van kussens bouwen en "piiieeeeeeeeeeeuuuuuuw BOEM!" geluidjes.

- hij wast af, ik droog. (geen idee waarom eigenlijk!)

- ik bukken om iets op te pakken? garantie voor een subtiele hint in de vorm van een bonk tegen mijn kont...

o, en hij noemt me inderdaad bijna nooit bij naam.
    Als hij dat al doet dan doet hij dat OF bij mijn volle naam (heel irritant, ik vind hem verschrikkelijk namelijk!) OF hij noemt me Nouka-Bazoeka. Zucht..

19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Een kus voor het slapen gaan, altijd!

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012