Gewrichtspijn in laatste trimester

Discussie in 'Gezondheid' gestart door woops, 27 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

Hallo,

De titel zegt eigenlijk al genoeg.
    Ik moet zeggen dat ik al heel m`n leven lichte gewrichtsklachten heb.
    Nu ik in het laatste trimester zit zijn de gewrichten echt zo pijn geworden.
    Met de dag wordt het pijnlijker.
    Het vocht wat ik vasthoud werkt ook niet echt positief.
    Hebben meer meiden hier last van en wat doen jullie eraan?
    Heel de zwangerschap heb ik al kwaaltjes en vind het al heel zwaar en nu weer deze klacht en het lijkt gewoon dat m`n lichaam niet is gemaakt om zwanger te zijn.
    Klinkt raar maar misschien herkennen jullie het wel.
    Heel het lichaam doet zeer.
    Nu is het ook sinds een dikke week dat gewrichten overmatig knakken of ja hoe moet ik het omschrijven.
    De meiden die het ook hebben zullen het wel herkennen.
    De kracht in handen en armen is ook nagenoeg weg, een fles prik kan ik dus niet meer openen en sommige verpakkingen van de supermarkt zijn een worsteling voor me.
    Voel me eigenlijk een beetje onbegrepen, omdat je er eigenlijk niets over hoort en weet dus ook niet of het wel echt een zwangerschapskwaal is of omdat ik al gewrichtsklachten had dat het nu gewoon eens zo erg is geworden.

Hoor graag jullie ervaringen, misschien kunnen we elkaar in de laatste weekjes nog steunen, want ik wordt er geestelijk ook heel erg moe van merk ik nu.

Groetjes

2. woops

woops Niet meer actief

Helemaal niemand die dit herkend? :(

3. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    HI

Ik merk wel dat ik stijver wordt in het laatste trimester. Mijn polsen en benen doen af en toe ect zeer. Booral als ik met mijn benen op tafel zit met mijn lap top op schoot dan moet ik hierna echt even bijkomen im mijn benen te buigen. Misschien komt dit wel door voct heb er nog niet echt bij stil gestaan eigenlijk dus ik weer niet of dit een kwaal is.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/na-de-bevalling/176568-stijve-gewrichten.html

Er is al eerder een topic over lees dit eens

gr natas

4. woops

woops Niet meer actief

Bedankt,

Ik heb daar ook maar m`n stukje in gezet.
    Er staan hele herkenbare verhalen in die topic.
    Ik ga het woensdag weer bespreken met de verloskundige want als ik zo nog 3 tot 5 weken moet lopen tot de bevalling, kan ik denk echt niet meer op of neer.

Toch vervelend zo die "kwaaltjes" allemaal.
    Jij ook sterkte en hopelijk komt jullie wondertje ook snel.
    We lopen gelijk op.
    Alleen is dit mijn 1e kindje.

5. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    Ja die ongemakken komen met de minuut. Ik heb ook heel erg last van mijn bekken althans dat denk ik. Maandag pas naar de fysio. Kan er ook nog wel bij. En dan heb ik ook nog een lichte vorm van nesteldrang dus wil heel veel en kan steeds minder hahah lekker! Dit is mijn tweede en zoals ik er nu over denk de laatste ook hoor. Vind het allemaal erg leuk alleen de nasleep die ik ervan heb vind ik minder leuk. Was nog aan het herstellen van mijn eerste zwangerschap dus hopen dat het nu beter gaat haha.

We lopen idd gelijk op. Spannend he! Heb vanmorgen nog een echo gehad en alles ging goed. Dus daar ben ik blij mee. Nog ff geduld. Op het ziekenhuis zeggen ze dat het eerder komt maar daar denk ikzelf anders over. Ben benieuwd. Zit je tegen de bevalling op? Ik niet hoor. Laat maar komen zijn we er ook weer vanaf haha.

6. woops

woops Niet meer actief

Ik ben er helemaal klaar voor, laat de sluis maar open zullen we maar zeggen.
    Krijg jij nu een 2-ling of zie ik het verkeerd aan de banner?

Woensdag zal ik de klachten maar weer eens bespreken (doe ik elke keer) maar ja lucht elke keer weer op.

7. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    nee ik zie het ook voor het eerst:D krijg er gewoon 1 hoor haha.

Deel Deze Pagina