Is dit normaal?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Tammie26, 23 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi meiden,

Ik ben ruim 2 maanden geleden bevallen van een prachtige zoon maar helaas is het een hele zware bevalling geweest en ging alles anders dan we gehoopt hadden.
    Ik zou thuis bevalen maar moest onverwachts tijdens de weeen toch naar het ziekenhuis omdat ik al iets van 18 uur bezig was en bijna niet meer kon.
    Heb uiteindelijk na vele prikken en toestanden en ruim 3 uur persen een infuus gekregen want de kleine ging achteruit en moest dus echt komen.
    Ben ingeknipt en toen de kleine er eindelijk was kwam de placenta niet.
    Daarna nog flink wat hechtingen gehad.
    Toen ging het niet lekker met de kleine en werd opgenomen op de couveuse afdeling en aan de sonde gelegt.
    daar zijn ze ook nog eens zonder overleggen met flesvoeding begonnen terwijl ik heel graag borstvoeding wilde geven,dit drong op dat moment nog niet eens goed door omdat er zoveel gebeurde maar borstvoding is uiteindelijk nooit meer gelukt en vind dat heel erg.

Maar nu is Justin ruim 2 maanden en beleef ik elke dag nog meerdere malen per dag de hele bevalling en vroeg me af of dat eigenlijk wel normaal is? :(

2. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Kort gezegt? Ja!

Ik heb ook een heftige bevalling gehad en mijn meisje kwam moeilijk op gang. Ik denk nu zelfs nog vaak aan de bevalling terug. Wat mij heeft gehopen is alles op te schrijven, tot in de details (ook leuk voor later) en heeel veel praten met mijn man, die er bij was. Nog regelmatig komt dit onderwerp bij ons voorbij en ik denk dat het goed is om er over te praten.

Het is zo'n heftig en beladen moment, probeer het niet opzij te schuiven maar neem de tijd om erover na te denken, eventueel nog eens met je vk/gyn te praten. Succes en sterkte

3. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hier ook heeft de kleine een hele slechte start gehad. Ic en later kinderafdeling dit bleef niet bij 1 keer maar werd 3 keer opname voor me mannetje!
    Nu is hij alweer 3 weekjes thuis en begin nu pas te beseffen wat er is gebeurd en hoe het af had kunnen lopen ben echt een Jantje lach en jantje huil op dit moment! Niks geen roze wolk... mijn kraamtijd begin nu pas en ben het met Anne1985 eens praten lucht op en moet ook !

Sterkte

liefs Bizzy

4. goudlokje

goudlokje Actief lid

2 mei 2008
    109
    0
    0
    sales assistent
    hoofddorp
    Veel over praten en lekker alles er uithuilen als je daar behoefte aan hebt.
    Ik weet hoe je je voelt.
    Hier was het ook geen pretje.
    Ik moest vlak na de bevalling naar t ziekenhuis voor hechting onder narcose, Was nog geen paar uur thuis en toen konden we weer in de ambulance maar toen met mijn zoontje de bijna was gestikt.
    Hij heeft ook een week op de neo gelegen.
    Veel sterkte en probeer maar zoveel mogelijk van je kindje te genieten!

Deel Deze Pagina