gezaag!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Stephanie20, Jun 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Hebben jullie dit ook,

Iedere maand is er wel iets waardoor ik zou kunnen zwanger zijn of dergelijk...ook al is dit nu niet echt de bedoeling (khoop dak hiermee niemand kwets) en dan begin ik mijn symptomen te vertellen aan mijn vriend, kben moe, misselijk...je kent het wel. Keer op keer krijg ik het zelfde antwoord, maak jezelf niet zot, binnen enkele dagen zul je wel je regels hebben.
    Ik ben nu gestopt met de pil en we hebben onveilig seks gehad, nu heb ik nog altijd mijn :evil: :evil: niet en is het dus wachten geblazen... Vermits ik nog maar juist gestopt ben met de pil weet ik niet wanneer ik ze normaal zou moeten hebben...dubbel balen. Maar als ik ze donderdag (14-06 mijn b-day) nog nie heb dan zal ik eens een testje doen. Mijn cyclus zou dan al 5 weken ver zijn...

Zijn er hier nog meisjes/vrouwen die hetzelfde meemaken of meegemaakt hebben?

Sorry voor het lange bericht maar het moest er eens uit.

Groetjes Stephanie

2. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik wil je niet nog meer ontmoedigen maar kan het met ontpillen te maken hebben? Ik neem je verhaal heel serieus hoor begrijp me niet verkeerd, natuurlijk hoop ik dat je gauw zwanger bent maar toen ik net met de pil gestopt was duurde het maanden voordat ik weer alles op regel had, soms werd ik wel 6 weken niet ongesteld...ik wens je heel veel sterkte en hopelijk heb je toch gauw een dikke buik meid!

3. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    hey Stienke

merci voor je antwoord, maar voor eerlijk te zijn het is niet de bedoeling zwanger te worden daar is het nog iets te vroeg voor. Ik ben namelijk gestop met mijn pil omdat ik graag de nuvaring wil gebruiken lijkt mij iets beter en handiger zeker voor iemand zoals ik die constant de pil vergeet te nemen. Kdenk dat het ook ontpillen is, maar kvroeg mij af wat voor klachten je dan precies hebt.

Groetjes Stephanie

4. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Oh sorry, verkeerd geintepreteerd....

5. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    och geen probleem hoor, misschien was mijn vraag ook niet bepaald duidelijk.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Waarom vrij je dan niet met condoom voor de zekerheid totdat je ander voorbehoedsmiddel gaat gebruiken/of gebruikt?

gr vruchtje

7. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Weljah, kbegrijp je reactie, wij hebben ons inderdaad voorgenomen om met een condoom te vrijen en dit is ook vaak gebeurt alleen hebben wij ons af en toe eens laten gaan ( hij is enkele malen in mij geweest zonder te komen) en toen wij drie jaar vrijden hebben we het gedaan zonder condoom...heb dan ook mijn verantwoordelijkheid genomen en de noodpil genomen alleen was het nipt binnen de 72 uur.

Nujah ik weet dat geduld niet iets is dat aan mij besteed is dus, kan ik niet anders dan maar afwachten.

Share This Page