Wie kan hier wat mee? (foto)

Discussie in 'De lounge' gestart door Loesie1982, 10 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi hoi allemaal,

Ik lees hier weleens topics van meiden die heel veel met foto's kunnen en voor die meiden heb ik een vraag.
    Laatst heb ik een foto van mijn zoontje gemaakt waar hij heel mooi op staat. (alleen zijn haar zat niet helemaal in de stekels;))
    Het is natuurlijk een mooi ventje:p maar het is zo'n gedoe om hem mooi op de foto te krijgen, want elke keer als hij de camera ziet, dan rent hij al naar me toe om foto's te kijken...

Nu is het dus wel gelukt, maar hij staat dus bij de box waar toevallig heel veel rommel achter ligt.

Wie kan daar wat mee? Wie kan die rommel laten verdwijnen of er iets anders moois mee doen?

Dit is de foto waar het om gaat!

DSC01752.jpg

Alvast bedankt!

Liefs Loesie

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Je huis altijd aan kant hebben hihi!

3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.239
    1.892
    113
    Vrouw
    Mijn vriend is DTP'er... Dus goed met photoshop..
    Hij heeft het heel druk (eigen toko opzetten, babykamer maken, enz.... ;)) maar wil wel aan hem vragen of hij iets kan doen.

als jij bepaalde wensen doorgeeft, heeft ie dat ws in een uurtje af!

4. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Misschien even vragen in het hobbyfotografen topic? Daar zitten een hoop creatievelingen die er misschien wel wat mee kunnen.

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Mooi manneke zeg!

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik zelf denk dat je hier weinig mee kan:)..
    ben dan ook zeer benieuwd naar wat jouw vriend ervan maakt.

7. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook nog een foto met meer emotionele waarde. Die wil ik nog wel eens laten bewerken. Waar kan je dat laten doen dan? (via bedrijf)

8. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil hier wel wat mee proberen, kan je hem in groot formaat mailen naar me? Ik pb je mijn mailadres wel even.

9. Fayy

Fayy Niet meer actief

Ik kan ook wel aardig bewerken! Maar ben geen proffesional haha

10. Coquelicot

Maar volgens mij gaat het er TS toch voornamelijk om dat iemand de rommel even kan wegwissen? Het hoeft toch geen artistiek hoogstandje te worden?

11. LittleMonsters

dat snap ik maar wil je er een witte vlakte van maken? mis je toch een stuk box. dat ziet er best een beetje gek uit denk ik. maargoed kan het gruwelijk mis hebben ;)

12. Fayy

Fayy Niet meer actief

Je kan t ook wazig maken zodat je zoon er t duidelijkst opstaat.
    Ik kan het ook eventueel.

13. Coquelicot

Er zijn anders genoeg fotografen die met een puur witte of zwarte achtergrond werken. Dat ziet er toch ook niet gek uit?

14. LittleMonsters

idd ja die is van zichzelf wit of zwart dan heb je scherpte diepte eventueel lichte schaduwwerking.. als je dit allemaal wit of zwart gaat maken komt het geplakt over.. wordt het echt niet mooier van. en daarbij zit je met zijn handje die houd iets vast..

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Haha, de rommel aan kant hebben...ja, daar zeg je wat! Komt er niet altijd van met 2 kids, maar daar ben ik vast niet de enige in!

En artistiek hoogstandje...jazeker wel!:D
    Grapje hoor...maar er was toen iemand die een vakantiefoto voor mij bewerkt heeft. Daar stond een man op die ik er niet bij op wilde hebben en degene heeft die man gewoon weggehaald en de zee liep gewoon door.
    Vandaar dat ik het hier vroeg!

16. LittleMonsters

dat kan ook wel hoor tot op zekere hoogte ;) maar ben benieuwd wat de andere er van maken hihihi. krijg ik misschien ook weer ideeen van

17. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Lief van je!:) Dankjewel!

18. Coquelicot

Maar dat lijkt me toch juist een uitdaging voor iemand als jij die echt heel goed is in fotobewerking?

Ik hou zelf van knippen/plakken en klooien met foto's e.d. (Heb een grafisch ontwerper opleiding gedaan - maar nét voordat Photoshop in opkomst kwam - veel nadruk op handwerk dus).

Ik vind het persoonlijk best acceptabel wanneer een foto op een niet 100% natuurlijk uitziende manier bewerkt is, mits het op een leuke manier is gedaan.

19. LittleMonsters

ik ben daar niet zo van:)

en heel goed ben ik niet ;)

20. Coquelicot

Is geen probleem, ieder zijn smaak... :)

En cijfer jezelf niet zo weg meid... ;)

Deel Deze Pagina