Hallo, Zijn er hier samengestelde gezinnen? Dus gescheiden met kind. En erna een nieuwe partner gevonden, eventueel ook met kind? Hoe is dat verlopen en loop je tegen veel problemen aan? Hoe oud waren de kinderen toen?
Hoi Ik heb mijn vriend leren kennen toen zijn kinderen 4 en 6 waren. Tegen problemen niet echt aangelopen buiten wat strubbelingen met zijn ex. En dat kinderen heel erg moeten wennen aan een nieuw iemand. Ondertussen zijn ze 6 en 9, hebben we samen een dochter waar ze gek op zijn. Nog steeds wat strubbelingen met zijn ex, maar de kinderen hebben mij volledig geaccepteerd en andersom ook.
samengesteld gezin http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/465053-echt-moeilijk.html Er is hier een apart onderdeel voor.
Ik ben bij mn ex weg gegaan toen mijn dochter 9 maanden was. Godzijdank is er geen contact meer. Heb mijn huidige partner leren kennen toen ze 15 maanden was. Voor mijn dochter is mijn vriend haar papa. Zo is ze hem zelf gaan noemen wn weet eigenlijk nog niet beter. Mijn vriend zorgt goed voor haar, moet soms nog een beetje gecorrigeerd worden kwa opvoeding omdat hij toch dat eerste stukje mist maar we zijn super happy met elkaar!
Hier een samengesteld gezin to be. Ik ben vanaf het begin van mijn zwangerschap alleen geweest. Daarna nooit de 'juiste' tegengekomen. Vorig jaar oktober toch helemaal hoteldebotel verliefd geworden. Klikt tussen hem en mijn dochter. Hij heeft ook 2 kids. We wonen nog niet samen, maar zijn druk bezig met het zoeken naar een huis waar wij met zijn alle inpassen, omdat hij co ouderschap krijgt met zijn ex. Dus ik ben benieuwd hoe het gaat. De vuurdoop hebben we al gehad, dat was 2 weken op vakantie met zijn vijven. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Mijn dochter kan erg jaloers zijn en zijn oudste heeft odd en adhd. Dus spannend vind ik het wel! Voor nu latten we nog en heeft hij zijn kids 1 keer in de 2 weken een lang weekend bij hem en de andere week de zondag (hij ziet ze ook nog doordeweeks). Dus de weekenden doen we wel altijd wat samen!
Hier niet helemaal samengesteld, ik heb zelf nog geen kinderen maar mijn vriend heeft er twee uit een vorige relatie. Zoon van 6 en een dochter van 5. Toen ik mijn vriend leerde kennen waren de kids 3 en 1,5. We zijn nu bezig voor een wondertje van ons samen.
Hier ook samengesteld gezin. Vl heeft al 2 kids zoon van 14 en dochter van 11. Leerde ik kennen toen ze 9 en 6 waren. Ging gelukkig met de kids vanaf het begin goed en was ik al meteen de toffe vriendin van papa. En nu hebben we een klein mannetje van ons samen . En grote broer en zus zijn maar wat trots.... Alleen (h)ex vond dat blijkbaar niet zo leuk terwijl ze.zelf de benen had genomen met kids. Toen begon het met modder gooien en alles over de rug van de kids spelen. Dingen niet mogen en moeilijk doen als we vroegen voor een extra avond vanwege verjaardagen enzo waren daar een paar kleine dingen van. Gelukkig is ze nu 180gr gedraaid sinds ze wist dat ik zwanger was vorig jaar dec. En nu is het contact normaal en kunnen we gewoon vragen of dingen geruild of anders kunnen. Alles het beste voor de kids lijkt mij alleen zag ze dat een beetje laat
Hier ook een samengesteld gezin.. Ik heb een zoontje van 4, die geen contact met zijn vader heeft. Gelukkig heb ik zo'n 1.5 jaar terug mijn huidige vriend leren kennen en dat gaat súper!