Ik heb 5 november een optreden waar ik naartoe wil gaan maar ik ben dan al 18 weken zwanger, er is gelukkig wel de mogelijkheid om te zitten maar ik maak me meer zorgen omdat mijn kindje dan al geluiden kan horen, is dit verstandig dan of niet?
Naar wat ik heb begrepen zou dit geen kwaad moeten kunnen, ze horen het geluid meer door een filter zeg maar. Toen ik zwanger was draaide ik steeds keiharde muziek, en hij is ook gezond nu.
Ik was ruim 5 maanden zwanger toen ik naar Trijntje Oosterhuis in de Heineken Music Hall ben geweest. Het waren wel zit plaatsen, maar dat mocht de pret niet drukken! Je kan daar kiezen wat je wil, zitten of staan. Maar ik koos ervoor om te zitten natuurlijk. En dat kan echt geen kwaad voor het kindje in je buik. Die zit lekker zacht en drijft tussen het vruchtwater, zodat de muziek ook niet zo hart is. Veel plezier!
dank jullie ik heb er zo'n zin in en nu ik weet dat mijn kind er geen hinder aan ondervindt kan ik gerust genieten!
Lekker gaan hoor meid. Op ze hoogst voel je je kindje een keertje meer schoppen maar het kan echt geen kwaad. Ik ga nog naar het concert van marco borsato.
ik ben al naar 2 concerten en een openlucht festival geweest en ga ook nog naar Marco Borsato. Maakte me op het openlucht festival (veel house) wel beetje ongerust, maar bleek achteraf dat ze het toen nog niet eens kon horen Ze zullen het wel merken, maar met het vruchtwater (wat ook nog eens in de oortjes zit) zal het heus geen kwaad kunnen. Ga er van uit, dat ze anders wel waarschuwingen ophangen/geven voor zwangere, net als bij pretparken.
Ik was 7 maanden zwanger en ben naar het concert van de rolling stones geweest in de arena. Prima naar mijn zin gehad en beeb ook volgens mij. Ze horen het wel rond die tijd, maar ik had niet het idee dat ze het heel vervelend vond ofzo. groetjes Senseemillia
Ik ga naar Marco Borsato, heb wel zitplaatsen. maar goed , ben dan nog niet ver zwanger, hoop wel dat de misselijkheid dan weg is.
i kga ook naar marco borsato, in welk vak zitten jullie? de dag voordat ik naar marco ga, moet ik ongi worden.
4 november gaan wij.....hoop zo dat ik dan zwanger ben! Zou het er zelfs voor afzeggen (en dat zegt wat hoor). Geniet van je zwangerschap en van Mister B! Liefs Elmo
Als je maar niet te dicht in de buurt van de boxen staat is het gewoon toegestaan hoor! Ik draaide en draai nog steeds harde muziek en blijf het ook doen hoor! Ook naar concerten zou ik zo gaan!
Ik ben op 24 juni naar Robbie Williams geweest, toen het begon schrok Joey zich een ongeluk voelde ik, hij schopte allebei zijn beentjes en stompte met allebei zijn armpjes , maar verder niets meer gemerkt het hele concert hoor . Ik was toen bijna 8 maanden zwanger al
Ik ga ook gewoon hoor! Heb een concert van Iron Maiden in het verschiet.... Daar wordt het mee opgevoedt, kan je maar beter vroeg beginnen met indoktrineren, vind je niet?