Hallo dames, We hebben nu een ronde trampoline van 244 doorsnee. De meiden hebben er altijd super veel mee gedaan, alleen merken we nu ze ouder worden dat deze wat te klein gaat worden voor de trucjes die ze willen doen. Wat er op deze plek ook past is een rechthoekige van 214x305. Ik vraag me af of dit wel een beter formaat is voor 2 kinderen. Heeft iemand deze maat en hoeveel kids springen er bij jullie op?
Ik kan je niet verder helpen, maar wij overwegen ook een trampoline aan te schaffen en twijfelen enorm over het formaat. Ik had een rechthoekige gevonden can 183 bij 305, maar toen we die bij de winkel zagen vond ik het echt kleiner dan ik dacht. Nu dus aan het twijfelen of we op de een of andere manier een grotere in de tuin kwijt kunneb
Wij hebben nu een ronde van hetzelfde formaat als jullie en die is nu voor mijn jongens van 9 en 12 jaar echt te klein. Ze spelen heel graag op de trampoline en achteraf hadden we een rechthoekige moeten kopen. Ze maken graag salto’s en dat lukt nu op een ronde niet meer en wel op een rechthoekige. Ik zou dus gaan voor een rechthoekige en dan zo groot mogelijk .
Ja precies, wij ervaren hetzelfde probleem Hebben opnieuw gemeten en een rechthoekige van 244x366 gaat ook passen, dus we nemen deze maat
Wij kopen geen andere meer, mijn oudste van 12 krijgt steeds minder interesse in de trampoline en de jongste van 9 kan er nog wel op met een vriendje.