Wie weet welke Etos wel de Cars vitamines verkoopt? Ze hebben deze week de aanbieding 1+1 gratis, maar hier in Lelystad verkoopt geen van de 3! winkels de vitamines :x. Moet ik bij grotere Etos zijn.. Maar ja hoe weet ik welke dat is. Wil nog wel uitwijken naar Almere of Dronten. Iets in de buurt in ieder geval. Wie kan mij helpen
Ik werk bij Etos, kan morgen wel even kijken of wij ze hebben. Er is laatst vanalles uit het assortiment gegaan, ook van vitamines maar weet zo niet of die Cars erbij zaten. Als je ze echt nergens kan vinden en heel graag wil kan ik ze wel voor je halen en opsturen?
Bellen, heb ik nog niets eens aan gedacht Dat kan ik doen. Als je ze zou vinden, zou ik ze wel willen ja, zit ik wel met de verzendkosten, maar ben dan nog steeds goedkoper uit. (DHL?) En als je ze niet kunt vinden houd het op hoor. Bedankt alvast in ieder geval
Sorry dat ik niet meer heb gereageerd!! Had het een beetje druk de afgelipen week en was het helemaal vergeten. Is de aanbieding nog geldig? Zal vast niet he? Anders zou ik 2 cars vitamines willen.