Man werkt 40u en verdient 1700. Ik heb morgen mijn eerste werkdag in jaaaaren, omdat ik iets voor mezelf wil( rondkomen lukt prima maar extra is welkom). Ik ga met 1 dag werken( en thuis wat uurtjes) ongeveer 400 verdienen dus volgende maand stem ik opnieuw
Wij hebben eigen zaak dus wisselt en soms is het lastig om een goed beeld te krijgen van wat je precies netto die maand binnenkrijgt ik maak altijd 3000 euro naar mezelf over van die rekening, en er blijft geld over op de zakelijke rekening (zo'n 1500 euro denk ik ongeveer nadat ik 40% apart heb gezet voor belastingen e.d.)
Hier verschilt het ook wat er binnenkomt ivm met eigen zaak. We leven nu van 1 salaris. Vanaf september ontvang ik wel studiefinanciering, hoeveel dat is weet ik niet. Voor nu heb ik gestemd op 2750-3000.
Wij hebben gelukkig een hele lage hypotheek (huis gekocht van opa in betere tijden). Man heeft eigen bedrijf samen met zijn ouders. Zijn loon gaat gedeeltelijk terug in het bedrijf. Wij houden genoeg over om van te leven maar leven niet 'groots' maar redelijk bescheiden.
Ik werk (nog) niet maar dat hoeft ook even niet, mijn man werkt 32 uur en ons maandinkomen ligt rond de 1244 we komen hier prima van rond soms is het een beetje krapjes maar we sparen ook nog... Het is ook een sport voor ons om zo veel mogelijk te besparen op boodschappen maar wel gezond te eten... Ach als je de aanbiedingen koopt lukt dit makkelijk... Ik heb net een nieuwe bakfiets gekocht en we zijn afgelopen zomer 2x op vakantie geweest ...
Hier komt er gezamenlijk 3900 euro binnen. We werken allebei wel fulltime, dus dat zal wel minder worden als ik minder wil gaan werken. Het klopt wel dat je leeft naar wat er binnenkomt, maar ik wil toch even zeggen dat ik respect heb voor de mensen bij wie het niet zo'n vetpot is. Ik snap dat je dan ook creatief wordt of moet worden, maar als ik dan zie hoe goed we het dan nu hebben, dan word ik gewoon even heel stil...
Zo wat een bedragen! Hier werkt man 40 uur per week voor 1500 en ik twee dagen in de week voor 750 euro, dus 2250 samen... Moet eerlijk zeggen dat wij soms moeite hebben om rond te komen. (Vier jaar geleden ons eerste huis gekocht, en behoorlijk hoge vaste lasten, met een klein rijtjeshuis).
Ik werkte tot voor kort als gastouder en mijn vriend in de bouw. Onze inkomsten waren tussen de 4000 en 4500 euro Nu is mijn salaris weggevallen en leven wij van ongeveer 2000 netto. Een stap terug, maar prima te doen.
Ik heb meer ingevult, dit betreft alleen mijn man zijn salaris. Soms komt het voor dat ik namelijk een maandje geen werk heb, het is een soort freelance wat ik doe voor de fun.
Ik heb hem bruto ingevuld. Netto is zo afhankelijk van allerlei subsidies enzo. Heb 'meer' ingegeven, en zo te zien ben ik niet de enige. Modaal is toch al iets van 33000 per jaar?
ik sta ervan te kijken hoeveel mannen boven de 2000 verdienen! Wij hebben toch het verkeerde geleerd maar werken wel keihard.... wat is het toch echt oneerlijk {maja daar is al eens een topic over geweest en daar ga ik me niet meer aan wagen}
vriend heeft wajong en ik zit nu in de ziektewet dus wij moeten rondkomen van 1400..krap..moeilijk..maar ach..komt vast een betere tijd weer
soms is het wel oneerlijk ja.. maar ik vind iemand die goed heeft doorgeleerd die mag ook wel meer verdienen. En mijn vriend heeft ook nog eens een beroep waarin ze altijd mensen te kort komen dus kan die ook meer eisen
Je hoeft niet altijd voor iets geleerd te hebben om goed e verdienen. Mn man verdient 2700 en is commercieel medewerker zonder de diploma's ervoor. En ik heb wel diploma's maar er niets mee gedaan. Voordat ik zwanger werd verdiende ik 2400 met produktiewerk. Hiermee opeklommen in jet bedrijf tot leidinggevende en uiteindelijk bedrijfsleider. In beide gevallen hebben we heel hard gewerkt en de ambitie gehad om omhoog te komen wat bij beide ook gelukt is.
Mijn vriend is qua diploma's ook niet verder gekomen dan de middelbare school, en begonnen op de helpdesk, maar heeft nu toch best een leuke functie. Tja de een blijft op die helpdesk hangen, mijn vriend was toen al gewoon bezig met de volgende stap naar boven. Dus je kan ook zelf je kansen creeeren he
Wij hebben een gezamelijk inkomen van 2065. Me man werkt 40uur per week en verdien 1765. Ik werk 1 dag in de week 10uur als gastouder en verdien 300. rjdn12 Vraag me dus ook zeker af hoe je het voor elkaar krijg zoveel te verdienen als gastouder