ik heb die in me msn naam gehad die van die mannen moet je nemen zoals ze zijn, maar niet zo laten... alleen maar lachende mensne op gekregen
Als je denkt dat je leven als een flits aan je voorbij gaat moet je es in de rij van het postkantoor gaan staan
"Mannen zijn gelukkig, omdat onwetendheid een zegen is". "Een ongeluk zit in een klein hoekje, het geluk zit in de rest".
@maart08 hahaha ik vind het ook wel humor. Ga hem nu ook ff op mn hyve plaatsen kijken hoe mensen gaan reageren...
Zoals mijn moeder heel vaak tegen mij heeft gezegd, en ik nu regelmatig tegen mijn kids...... Je smoesjes zijn goed,maar je praatjes deugen niet! groetjes diana
Ik vind diegene die ik als handtekening heb heel erg mooi... "opvoeden is een kwestie van liefde, geduld en wijsheid en de laatste twee groeien waar de eerste heerst"
dit vind ik een goeie, ik zat laatst te kijken naar een moeder die haar kind in een supermooie en nieuwe stationwagen deed, toen keek ik naar mijn eigen krot en haalde ik mn schouders op; ach, ik ben blij dat we een auto hebben die ik ook nog eens elke dag tot mijn beschikking heb!