hoi..hoi.. heb vandaag mijn zwangerschaps dag curve gehad. eindelijk heb ik m achter de rug.. opzich t bloedprikken doet geen pijn,maar je bent er wel ff mee bezig. maar ja..alles gaat voor de gezondheid natuurlijk! de laatste prik was iets minder,het deed best zeer en nu is het helemaal blauw met een onderhuidse bult. ik denk dat t wel weg trekt hoor,hebben jullie dat ook weleens gehad? was gewoon even nieuwschierig en jippie..op naar de 30 weken,wat gaat de tijd toch snel groetjes..kelly
ik ben vrij vaak geprikt en soms is dat idd het resultaat. De bult trekt vrij snel weg, maar de blauwe plek (en andere kleurtjes) kan nog wel erger worden.
dan gaan ze kijken of je zwangerschaps suiker hebt. je moet(ik iig) 4x p.dag bloed prikken en volgende week heb ik de uitslag
Ow, voor de diabetes dus. Hihihi, daar heb ik wel ervaring mee, heb zelf ook al tien jaar diabetes. Vier keer is voor een zwangere diabeet overigens heel weinig. Ik had geluk dat ik heel stabiel bleef en dus maar 4 of 7 keer per dag hoefde te prikken, maar sommige moeten elke dag wel 12 keer prikken! Maar goed: hopelijk heb je een goede curve! Heb je ook insuline of lukt het nog met een dieet?
ja op die fiets nee ik heb geen diabetes nu,tenminste dat hoop ik. ik krijg de uitslag volgende week. dit prikken was eenmalig(denk ik hehehe) als het goed is kan het dan(als ik t heb) met n dieet op pijl gehouden worden. een collega van me heeft suiker..als ik zie idd hoe vaak die moet spuiten..pff dan mag ik niet miepen over de 4 die ik er gehad heb hahaha
Ah, heel veel succes dan maar he? En op de website www.koolhydraten.nl kun je heel goed zien waar veel of weinig koolhydraten inzitten. Ik heb zoveel aan die site gehad! Je zoekt gewoon de voeding op waar weinig inzit. Op die manier kun je je pieken dan voorkomen. Normaliter had ik pilletjes voor m'n diabetes, maar toen ik zwanger was moest ik ook vier keer per dag spuiten. Ik dacht dat ik dood ging! Maar gelukkig viel het me zo mee! Ik heb zelfs getwijfeld of ik wel weer terug zou gaan naar de pillen, toen Jesse geboren was. Maar ach, pilletjes zijn toch wel makkelijker.