Hoi hoi, Vorige week kwam ik erachter dat we zwanger zijn van ons 3e wondertje... Was niet gepland en het zette mijn wereld in 1 keer op zijn kop... 2 grote kinderen van 6 en 8... en het was voor ons wel voldoende, wij waren compleet.. Ik heb gelijk met spoed een echo gehad omdat ik heelvaak een aantal maanden geen menstruatie achter elkaar kan hebben.. dus ik wilde weten hoever ik precies was... en we zijn 7 weken.. inmiddels bijna 8 weken! Ben nu een beetje aan het idee gewend en ergens heb ik er ook wel zin in. Kijk wel ontzettend op tegen de bevalling omdat ik wederom voor de 3e keer een keizersnee zal moeten hebben. Ik krijg dus binnenkort ook al gesprekken in het ziekenhuis om dit te bespreken, omdat ik 2x een horrorbevalling heb gehad. Gelukkig denkt de VK nu al goed mee en zal het ziekenhuis mij extra gaan begeleiden dmv extra gesprekken etc.. Voor de rest heb ik nergens last van geen kwaaltjes en niks... Bij de eerste 2 overgeven en misselijk maar nu heb ik nergens last van
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kwam er gisteren achter dat ik zwanger ben van de derde. Mijn kinderen zijn 7 en 5 en ondanks we dit heel graag willen, vinden wij het ook heel spannend. Je begint toch weer helemaal opnieuw maar ik heb er ook heel veel zin in. Geniet van je zwangerschap!!!
Gefeliciteerd dames! Hier pas bevallen van ons derde wonder (wel gepland). Ook onze andere twee dames zijn 7 en 5, maar ik vind het heerlijk twee van die grote al best zelfstandige meiden, die je al veel kan uitleggen en die mee helpen en mee werken. En die daarnaast ook heerlijk met hun kleine zusje knuffelen. Mijn derde zwangerschap was trouwens de minst zware en ook deze bevalling was de beste van de drie. Wellicht stelt jullie dit wat gerust. Geniet er van meiden. Het is zo bijzonder dat de oudste twee dit zo bewust meemaken. Liefs,
Dat is heel fijn om te lezen. Dat lijkt me juist zo fijn dat ze het wat bewuster meemaken. Toen de tweede kwam was mijn dochter een jaar en acht maanden echt nog heel klein. gefeliciteerd nog met je dochter
Heel herkenbaar verhaal. Ik was ongepland zwanger van de derde toen onze dochters al 10 en 7 waren. Shock!!!! Ik kwam er pas achter toen ik al 14 weken zwanger was. Had helemaal nergens last van. Achteraf was ik wel moe maar ja wie is dat niet is een bepaalde periode in zijn leven. Mijn broeken gingen strakker zitten en vooral een motorbroek die ik echt prima paste kreeg ik niet meer aan toen ik een keer bij mijn man achter op de motor wilde. Ik was altijd heel onregelmatig ongesteld, werd niet makkelijk zwanger. En omdat er al 7 jaar niks gebeurd was waren we niet echt precies met de anticonceptie (condooms) En toen was het toch ergens een keer raak. Ik zag er als een berg tegen op. Had ook al twee spoedkeizersnedes achter de rug waarvan de tweede echt een nachtmerrie was. Met veel bloedverlies en een opname op de IC na de keizersnede. Dat wilde ik echt nooit!! meer meemaken. Maar goed, ik moest door een derde sectio heen. Dit keer gepland. Heb van te voren ook hele duidelijk afspraken gemaakt met de gynaecoloog en de anaesthesist, wie mij zou opereren en dat er goed zou worden gereageerd als ik pijn aan gaf. Bij mijn tweede keizersnede was de ruggenprik op een gegeven moment aan het uitwerken en heb ik echt heel veel pijn gehad. Daar werd niet echt lekker op gereageerd. Op een gegeven moment hebben ze me weg gespoten omdat ik door het bloedverlies in shock dreigde te raken. Nou ja allemaal gedoe in ieder geval. Maar deze geplande keizersnede vond ik een verademing. Het was relaxed, gezellig en er werd heel goed gereageerd op wat ik aan gaf. Ik heb me ook direct aansluitend laten steriliseren omdat ik het nu echt wel welletjes vond. Ik had weer veel bloedverlies maar ondanks dat was het een totaal andere ervaring. Ik heb er eerlijk gezegd van genoten. Het herstel vond ik wel pittig. Was inmiddels 36, nog best jong maar toch vond het ik het een heel verschil met mijn vorige herstelperiodes. Toen was ik onder de 30. Merkte echt dat mijn lijf ouder was. Maar verder....geweldig zo'n klein kaboutertje wat er tussen door springt. En heerlijk dat de meiden al zo groot waren. Zij zijn echt helemaal gek van hun zusje. Kan niet meer, maar ik zou het zo weer doen!
Proficiat! Dat is dan een hele verrassing inderdaad, als je al jaren moeilijk zwanger raakt en een onregelmatige cyclus hebt. Hopelijk kun je genieten van je zwangerschap!
Gefeliciteerd! Vast even schrikken, maar het komt helemaal goed. Hier wel 'gepland', kinderen zijn ook 5 en 7 als de kleine komt. Heb er heel veel zin in.
Dag dames, ik was ook zwanger van de derde, ook onverwacht.. helaas geëindigd in een miskraam maar nu toch de kriebels. Ik had me er al echt bij neergelegd dat het niet meer ging gebeuren. Nu zijn we toch stiekem bezig voor nog een spruit. Vind dat ook erg leuk dat ze wat ouder zijn, ook 5 en 7, zit maar een kleine anderhalfjaar tussen. Ik twijfel nog wel veel, maar het lijkt me nog zo mooi... Ik vind het leuk om hier gelijkgestemden te vinden, misschien maar een topic openen? Groetjes Jeldou
Gefeliciteerd. Je kinderen zullen wel erg meeleven met deze zwangerschap, en alles erg bewust mee maken. En er ook later nog veel herinneringen aan hebben. Lijkt me erg bijzonder, maar onverwacht zwanger is toch even schrikken. Even landen, en dat het echte genieten maar snel mag beginnen
Hoi dames, vind het bijzonder te lezen dat ik een beetje hetzelfde verhaal heb als een aantal van jullie. ik ben ( gepland) zwanger van de derde. mijn kids zijn bijna 6 en bijna 8. vind het zo spannend! Hoe zullen ze reageren en hoe zal het straks zijn. Misschien wel leuk om te kunnen kletsen met mensen die een beetje in het zelfde schuitje zitten. groetjes seppie
vind het een mooi idee een topic te openen! ik heb in september ook een mk gehad. En de kriebels gingen niet meer weg
Ten eerste gefeliciteerd!! Lijkt me inderdaad schrikken, zeker na twee nare bevallingen. Niet teveel zorgen maken, het gaat vast goed komen. En als jullie nog geen groep hebben ik heb ook net een geopend. Zwanger van 3e kindje **2015** te vinden bij zwanger/clubs wie weet tot daar.