Oh nee! Hoe kwam je daar achter? Erg ziek? Beterschap! Ik lig heel vaak wakker. Terwijl mijn baby van 4 maanden al 2 maanden vrijwel altijd doorslaapt haha.
Heb je wl eens geprobeerd haar niet om 23.00 wakker te makem? Grote kans dat je haar uit haar diepe slaap haalt en ze daarom in de nacht 2/3x wakker word voor een fles
Ik lees nu me post terug en er staat de ze een fles wil s nachts maar er moet GEEN voor. Ze word dus wel wakker maar voor der speentje en slaapt weer verder. Ik wil er dus wel wakker maken om 22.30 want ze drinkt te weinig over de dag als ze opeens "door" zou gaan slapen. En heel egoïstisch maar ik geef der liever nog een fles om 22.30 dan dat ik er midden in de nacht 1 moet geven @Blijdorp beterschap voor de kleine! Hoe ben je er achter gekomen. Rook de urine anders? Sterkte
Eergisteren echt een super nacht gehad van 23.00-7.00 geslapen Maar afgelopen nacht pfffff. Om 4.00 was ze wakker en daarna elk half uur lag de speen er weer uit. Om 6.15 er maar uit gegaan
@123laura @Biny @Hopsatee Ze kreeg koorts en verder eigenlijk niks. Begin van dr avond werden dr handjes en voetjes blauw en toen we bij de hap waren was ze weer mooi roze dus naar huis. Ze ging slapen en werd krijsend wakker. Volledig gespannen en trillend en ontroostbaar. Tijdens het huilen werden dr handen en voeten en lippen blauw. Dus weer naar de hap, dit keer een kinderarts en toen meteen gebleven. Niks aan dr urine gemerkt en ze at en dronk tot het avondeten nog prima. Nu zijn we weer thuis.
@Blijdorp zo dat is helemaal "eng" dat je verder nergens aan gemerkt hebt. Goed dat je het gemerkt hebt aan de tempratuur. Ik neem aan dat je antibiotica heb gekregen. Hopen dat snel aanslaat en ze snel beter is
Wat grappig dat dit topic nog actief is. Ik lig, of eigenlijk zit, wakker want ik heb mega last van brandend maagzuur. We hebben laat gegeten en zijn daarna redelijk optijd naar bed gegaan ik denk dat dat de boosdoener is. Hoewel we dat op zondag wel vaker doen en normaal heb ik er geen last van.
Oh irritant. Heb je geen rennie in huis of werkt dat niet voor je? Ik wilde al uren geleden gaan slapen maar onze dreumes is in protest. Ik heb hem een tijdje beneden gehad en nu hij eindelijk even stil is durf ik niet meer naar boven...
Ja ik heb wat geslikt en dat hielp uiteindelijk wel, maar toen was ik dus klaarwakker en duurde het nog wel ff voordat ik sliep. Uiteindelijk helemaal goedgekomen ik voel met niet heel erg moe. En jij?
Fijn dat het goed gekomen is Ik ben verrot. Ik heb nog wat uren kunnen pakken maar het heeft niet meer geholpen.
Super mazzel vandaag. De kinderen zijn met hun beste been uit bed gestapt en heerlijk gezellig en knuffelig
Ja inderdaad. Ze zijn wel schandalig laat opgebleven omdat ik het haar van onze peuter geknipt heb. Dus hopelijk zijn ze deze nacht te moe om wakker te zijn.
Helaas meneer (peuter) vond het vannacht weer helemaal niks dat zijn broertje niet bij hem lag. Hij was speciaal in zijn grote bed gaan liggen om ruimte vrij te houden voor zijn broertje die maar niet kwam. *Zucht* ze kunnen niet met of zonder elkaar. Vannacht maar weer proberen. Gelukkig nu wel met de troef in handen dat ik weet dat ze het stiekem allebei graag willen.
Ja, in totaal krijgt ze 10 dagen antibiotica en we moeten een kort lijntje leggen met de huisarts. Als ze weer koorts heeft en nergens last van dan moet meteen haar urine getest worden. Ze is nu trouwens gewoon weer haar vrolijke zelf gelukkig
Ik ben vorige winter bij onze peuter begonnen met knippen. Ik had geen ervaring. Ik dacht als het even niet wil lukken kan ik voor een tussentijdse boodschap een muts op zetten op zich gaat het aardig goed. Maar 1 keer gehad dat ik uiteindelijk de trimmer erbij moest pakken (gelukkig hartje zomer). Maar toen had hij een opstandige dag. Ik wacht even af tot onze dreumes een rustig humeur heeft en dan ga ik bij zijn haar verkennen hoe ik dat het beste aan kan pakken. Fijn dat jouw dochter weer zichzelf is. Zijn jullie al aan de slag gegaan in het nieuwe huis of wachten jullie daar even mee?
Ha zo stoer van je!!! Onze kleine zit echt geen seconde stil dus zou dat niet durven. Nu staat alles nog recht overeind dus heeft ook nog geen zin haha. Eergister en gister is dr kamertje geverfd. Vrijdag verhuizen we al. Verder moeten we nog wel wat dingetjes verven maar dat komt wel als we er wonen.