` Wat gaat dat snel zeg! Onze peuter houd ook niet zo van stilzitten. Maar hij krijgt 2 auto's als hij de hele rit goed uit zit. 1 auto voor de eerste helft, dan pauze en dan 1 als het af is. Onze dreumes is nog te klein voor beloningen, ik vrees dat het nog even gaat groeien. Maar ja aan de andere kant lijkt het mij dan juist lastig om naar de kapper te gaan.
Haha nee! Hier wakker geworden met buikpijn, toen ik opstond werd mijn onderbroek nat. Daarna naar het toilet, en nu denk ik weeen te hebben. Later nog even op min hand geblazen en toen kwam er toch nog wat. Hoop dat jullie inmiddels de slaap wel kunnen vatten.
Ja, hij ligt al een tijdje vast in mijn bekken gelukkig! Zeker spannend, zou vandaag gestript worden. Hoe toevallig is dat! Maar heb al 1x (paar dagen geleden) een weeen storm gehad, die na een half uur ofzo alweer afzakte. Dus ik hoop dat dit niet weer gaat afzakken. Ben nu aan het timen haha, als ik minimaal een uur dit heb mag ik de vk pas bellen. (Logisch natuurlijk, vooral midden in de nacht haha)
Oooh spannend!!!! Hier echt wisselende nachten. Moeten er wel altijd uit maar ene nacht is het 2x andere nacht 10x afgelopen nacht ertussen in
Kan je daarna weer makkelijk in slaap komen? Vannacht heeft onze dreumes lopen spoken. Hij wilde feesten en als dat niet mocht krijste hij de buurt bij elkaar. Dus heb ik hem in zijn box moeten houden anders werd het hele huis wakker. Maar ik moest erbij blijven want hij kan eruit springen en dat is geen goed plan in de woonkamer zonder toezicht...
Klinkt ook als een goeie nacht ... Mag hopen dat die dat niet te vaak heeft Gelukkig wisselen we wel af. Als de ene eruit is geweest is de buurt erna in principe van de ander, worden toch allebei wakker. Dus hoef niet telkens me bed uit. En meestal is het speen erin en weer terug. Al is het nu al een aantal dagen voor gekomen dat we een kleine nachtvoeding geven. Maar ik kan eigenlijk altijd wel weer direct slapen
De laatste tijd zo vaak dat ik inmiddels gewend ben aan wakker zijn en de kinderen ook... maar vannacht slapen ze weer heel goed Fijn dat jullie het om en om doen @Prettykitty alles goed daar?