Klinkt inderdaad niet ideaal als gezinswoning een kleine woonkamer, leuk een grote zolder maar meeste tijd breng je toch door in de woonkamer. Hopen dat je snel een andere woning vind
We gaan kijken hoe het vannacht gaat. Nu de avond fles aan het geven, kijken hoeveel erin gaat en hoe lang ze het erop doet. Aakomende 2 dagen en nachten sta ik er alleen voor me vriend is 3dagen naar een beurs toe...
Hier een k*t nacht... Sliep om 23.30, jongste al om 21.00! Om 1.10 wakker van de middelste die aan het zeuren was dat de deur open moest... daar en uur door wakker gelegen... en nu vanaf 5 wakker voor een fles voor baby. Ondanks dat ik echt blij ben dat ze zo lekker doorslaapt vind ik 5 uur maar een rottijd haha de wekker gaat om 6.00.. anders ben ik niet op tijd op school, kom er vaak wel pas om 6.45 uit hoor Dus net te weinig tijd om nog even te slapen en net te lang om goed wakker te blijven
@nutts hoop dat je je ook wa beter voelt Hier ook een k*t nacht... Om 22.10 ook goeie fles erin gekregen. Om 01.50 wakker speen erin Om 2.30 wakker speen erin 3.30 wakker er maar een klein flesje erin gedaan. Mevr wilde niet slapen. Omdat me vriend er niet is maar naast me gelegd uit eindelijk om 5 uur is ze gaan slapen. Om 6.00 wakker speen erin Om 6.45 wekker om er een beetje ritme in te houden.
@nutts hoe is het vannacht gegaan? Hier weer het zelfde riedeltje als gister fingers crossed dat ze nu wel lekker weer gaat slapen en niet weet dik een uur op ben. We zijn alleen ook beide nu verkouden
@123laura Ook wakker en snip verkouden. Gefeliciteerd met je dochter, ik zie in je handtekening dat je lang op haar hebt moeten wachten.
Hier heerlijk geslapen! Om 6.30 pas wakker En stiekem zelfs dan heb ik nog te klagen haha, ik mag Dalijk wel opschieten voor school. Moet rond 8 weg en verwacht pas rond 7.15 klaar te zijn met de fles
@Nellie4 bedankt! Ja klopt we hebben wel een reis afgelegd. Ik zie dat jullie nog bezig zijn en nr 3 al!? Sterkte @Biny zo zie je het is ook nooit goed
Erg he Ik merk wel dat ik er nu bewuster van ben dat ik soms wat minder moet klagen en meer genieten, dit is ons laatste kindje en de tijd gaat zoooo snel Maat 50 en 56 zijn alweer de kast uit, het heeeeele kleine baby is er alweer af... Ik vind het best emotioneel dit alles voor de laatste keer mee te maken, ergens kan ik het ook echt niet geloven.. Een nieuw hoofdstuk is aangebroken en moet er echt afscheid ban nemen
Vannacht weer een rot nacht. Zucht Ja ze zijn maar zo kort klein he voor je het weet doen ze alles zelf
@Biny hoe laat geven jullie de laatste fles? Ik zou echt tekenen voor 1nacht tot half 7 slapen... Wat gaat het snel he! Hier gelukkig nog in maatje 56 al worden sommige broekjes al wat korter maar de shirts kan zeker nog wel. @nutts wat balen dat het maar op 1 nacht is gebleven!!! Hoop voor je dat de kleine zich snel meld