@nutts Ik sliep bijna, viel er beneden een plankje dat ik ff tegen de muur had gezet, schok me wezenloos. duurde ook ff voordat we wisten wat het was. Ben nu dus weer klaarwakker. Wat vervelend dat je stress hebt, maar vooral van die angst. Waar ben je precies bang voor? Een paar maanden geleden heb ik heel erg last gehad van paniekaanvallen en hartkloppingen. Sliep toen ook heel slecht. Dacht dat er van alles mis was met me. Wat een verschikkelijke tijd was dat. Gelukkig heb ik dat weten te doorbreken. Nu lig ik nog steeds wakker, maar wel zorgeloos Gelukkig sta je onder controle, want lijkt me geen goeie combi met een zwangerschap
Angst dat het niet goed gaat met de baby door de bloeddruk en daarnaast natuurlijk ook nog de trombose die ik heb. Heb een eerdere keizersnede gehad dus dat is ook een risico en bij dochter en miskramen bleef placenta zitten. Heb dus best wat complicaties en zit er gewoon doorheen Vervelend dat je nu dus weer wakker bent zeg. Is inderdaad dan altijd zoeken wat het was waarvan je wakker wordt midden in de nacht
Lekker zeg! Ik ben daar zo slecht in, ik word sowieso wakker van haar, ze ligt naast me in de wieg, dan kan ik t net zo goed zelf doen
Hier ligt ze in der eigen kamertje dus dat scheelt. De eerste 2 weken naast mij maar pffff elke kreuntje werd ik wakker en als ze doet een uur over om echt wakker te worden dus zat er echt door heen
Dat hadden wij met de oudste. Die werd van ons wakker en andersom. Na een paar weken hebben wij hem een eigen kamer gegeven. De jongste van ruim anderhalf slaapt nog bij ons en word van alles wakker. Wij hebben nog geen kamer voor hem. Als wij geen huis vinden kan hij pas over een jaar over naar de kinderkamer.
Snap ik! Zo kan je ook echt niet genieten van je zwangerschap en ik zelf had gelukkig echt nergens last van en vond het zo'n mooie tijd. Vroeg gister al aan me vriend wanneer wil jij een tweede, hij wrm? Ik zeg vond zwanger zijn zo heerlijk, al vind ik een baby echt rete rete zwaar. Waar lig je wakker van, is het je buik of kan je niet lekker liggen of gedachtes? Of kan je gewoon echt niet slapen. Knuffel!
Nee hoor nog niet!!!! L is pas 10 weken . En bij ons ging/gaat het niet zo makkelijk een kindje krijgen dus moeten daar toch anders over denken qua wanneer gaan we ervoor! Maar was meer dat ik het zwanger zijn soms mis, vond het heerlijk namelijk (sorry)
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor . 10 weken is nog wat klein. Ja dat het niet makkelijk gaat ken ik bij de eerste ook gehad en deze is een verassing.
Nou ben opgenomen in het ziekenhuis ivmbloeddruk en lab waardes. Gaat nu hopelijk niet lang meer duren
Ben je in het ziekenhuis gebleven? Wat spannend zeg! Na de bevallingen was het wel heel prettig om te kunnen liggen zoals ik zelf wilde, dat slaapt een stuk beter.