Zit er al vordering in? Na hoe lang gaan ze het tempo opdrijven? Mocht het ineens inkicken dan wens ik je heel veel succes!
Kijken morgen of de ballon voor ontsluiting heeft gezorgd. Zoja vliezen breken en kijken of het op gang komt komen er geen weeen dan aan infuus om die op te wekken. Zonee dan weer ballon en beginnen we opnieuw
Heb een temazepam gekregen maar ben al na 2 uur weer wakker. Zo blij dat het bed naast me leeg is. Diegene zou anders echt wakker van me worden
Ja best wel bij de eerste ook ingeleid 4 dagen met ballon vliezen prikken weeenopwekkers en uiteindelijk een keizersnede omdat de baby als kruinligger lag met nog een arm erbij
Pffff je heb er dadelijk al een hele marathon opzitten en dan mket het nog beginnen. Hier gaat het vanaf nu *piep* worden denk ik mevr is klaar wakker
Viel uit eindelijk reuze mee!! Ik moet telkens hoesten en probeer dat in te houden maar dat lukte nu niet helemaal dus daar strok ze wakker van tijdens de fles. Maar ze is toch na even mekkeren in slaap gevallen. Werd wel om kwart voor 6 nog even wakker, wilde de speen er in duwen maar ze lag blijkbaar in de slaap te mekkeren Hoe is het bij jou? Hoop dat je dan echt een voorspoedige bevalling heb en niet te lang duurt zeker als je zo moe bent!!!!
Zit ondertussen te duimen voor je dat alles goed gegaan is en dat je nu lekker zit te genieten met jouw kleintje in de armen @nutts
Ik zit te denken wat ik zal doen met al die tijd die over is bij gebrek aan slaap. Ik zit nu op youtube Frans te leren in het Engels.
Sorry meiden was een stort bevalling van 3 uur. Baby en ik maken het goed. Wel liet de placenta niet los en heb ik een knip
Gefeliciteerd! Goed dat je al in het ziekenhuis was zodat ze jullie snel hebben kunnen helpen. Kom rustig bij en geniet samen van de kleine