Jaaaaaaa hahaha! Ik kan het niet laten he? Nu snel ff proberen de NOD-ers bij te houden! Man, wat zijn er weer veel pagina's bijgekomen! FF lezen
Ga ook even bijlezen op het NOD forum, heb vandaag echt het idee dat het niks gaat worden deze ronde . Gister had ik een super opruim dag, echt als een razende door m'n huis... heb ik normaal alleen voor m'n ongi, dus ik dacht... who knows Maar vandaag een gewone drukke dag op het werk en voel me niet anders dan normaal. Maar goed we wachten af. Sweetest nog drie daagjes... spannnnnend!
Oe Son, spannend zeg. Voor de rest niets anders dan? Ach meid, paar daagjes nog he. Ik ook nog maar 3 daagjes, hoop dat het uitblijft... Had gisteren ineens heel miniem bruinachtig slijm, was maar 1 keer en daarna niet meer. Dacht dat ik menstruatiekrampen had vanmiddag, maar het waren gelukkig mijn darmen (kun je nagaan hoe verstrooid ik ben). Vind het zo spannend, ik ga duimen voor je hoor!
Hi Son, ik herken wat je zegt met de 'opruim-dwang' ...maar ik kan je geruststellen....wil eigenlijk helemaal niks zeggen...heb ik al zo vaak gelezen bij dames die zwanger waren zonder dat ze 't wisten (héle vroege nesteldrang) tot inderdaad de bekende fase waar we het liefst nu niet in belanden Het is LENTE he? Dus wie weet.... Ik duim iig met je mee Hey Sweetest... wow! Straks is dat je innestel-ding geweest of zo? Good luck girl!Ik hoop 't voor je! Hier ben ik door m'n rug gegaan, nu gaat 't een beetje dus ff snel de berichten checken, heb de hele dag plat gelegen ....
Hej girls, de dagen gaan maar niet voorbij lijkt het wel, ha ha... Sweetest... ben ook volop aan het duimen voor jou. Misschien is het net wat Deb zei... dat je ei zich innestelt.... fingers crossed [-o< Deb hoop dat het weer wat beter met je rug gaat, heel vervelend voor je. Wat betreft die opruim-drang, daar ben ik nu wel weer overheen, en kunnen natuurlijk ook die lentekriebels zijn, begin me van alles in te beelden, word er een beetje gek van, ha ha Heb test in huis gehaald en nu maar hopen dat ik 'm ergens volgende week kan gebruiken, anders gaan we gewoon vrolijk verder met klussen \/
welkom debbie en veel succes met zanger raken.ik ben zelf ook op mijn 34e moeder geworden en het bevalt me prima
Hey Son en Deb, jullie zeiden dat het miss mijn innesteling was geweest he, nou heb ik geen idee betreft tijdsverstrijk , maar is dat dan normaal, of vroeg of laat? Toch weer een beetje een leek he Debbie Weet je, heb inmiddels op zo veel sites gekeken voor een banner, en elke keer geven ze een andere datum aan terwijl ik wel elke keer dezelfde data invul betreft de laatste 4 maanden! Hoe kan dat dan? Via de calculator kwam die uit op morgen thuistest, innesteldag 4 maart, bloedtest vanaf 9 maart en NOD 13e...? Ik ben het helemaal kwijt inmiddels. Die steekjes in mijn linkerzij heb ik nog steeds, en elke keer als ik naar de wc ga is er nog nix gebeurd , maar ik snap het niet meer... Bij elk krampje denk ik: oh oh, maar dan blijken het toch weer mijn darmen te zijn. en die steekjes in mijn linkerzij.... pffff.... Sta geloof ik bijna op rand van inzinking ofzo... Snap er echt nix meer van
Ja Son...schoon is schoon he?! Niet zo gek dat je een beetje gek van jezelf word hoor, je houd toch alles in de gaten logisch! Ik ook...behoorlijk gespannen borsten, zijkanten doen zeer...tja, heb ik iedere maand wel gehad, maar nu heb ik ook last van menstruatiekramp 8-[ terwijl ik volgens de 'berekeningen' de 22e pas m'n vriendjes op visite zou krijgen.. Dus zoals je al leest ik houd ook alles nog steeds in de gaten. Ben iig héél benieuwd naar je test volgende week! Hoi Sylvia! Bedankt! Voel me al erg thuis hier haha! Leuk te lezen dat jij je 1e kreeg op je 34e, ik hoop dat ik iig 35 mag zijn...34 red ik niet meer Maar jij hebt zo te lezen aan je onderschrift ook de nodige moeite gedaan/doorstaan zeg! Mooi manneke hoor, jullie 'eskimootje' Sweetest, adem in, adem uit meid Niet te veel gaan lezen joh haha! Die diversiteit in berekeningen zijn vaak ook met de lengte van je lutheale fase afhankelijk zeg maar (om het je nóg makkelijker te maken...not) Ik weet nl ook helemaal niet wanneer mijn lutheale fase ingaat, die hangt nogal af van wanneer dat ei zin heeft om te springen zeg maar...ik heb regelmatig een onregelmatige cyclus hoor haha! Dus óf we dan ons ei hebben geraakt..weten we ook pas aan 't einde van de NOD periode.. heb nu alle menstruatie dgn van het afgelopen 1/2 jaar bij elkaar opgeteld en door 6 (mndn) gedeeld, kom ik op een gemiddelde van 31 dgn cyclus. Hoop dat dat een beetje juist is natuurlijk, maar zeker weet ik het niet. Helemaal nu ik vorige week constante pijn had, en dusdanig in de war raakte van >>welke was nu mijn eisprong dan? Gelukkig om de dag geklust, en NU zit ik hier met hele heftige krampen! Poehee, alsof ik ongesteld moet worden joh... Ben heel benieuwd bij jou!
Thanks Vanmiddag nog een Belgische arts-assistente gesproken en een vriendin die ik een paar maanden niet meer gesproken had, die zeiden ook dat ze heel sterk het vermoeden hadden dat ik toch zwanger ben.. Ze snapte echter ook heel goed waarom ik nog niet test... gelukkig Ondertussen is er nog niets veranderd, dus ik hou gewoon in mijn achterhoofd rekening ermee dat ik zwanger ZOU kunnen zijn. Als ik me nu te veel ga verheugen, en t is toch niet zo, dan knal ik weer naar beneden en ben ik weer een paar dagen zo depri als de pest. Dus: het zit opgeslagen in mijn koppie, is het ja, dan laat ik het eruit Die 4 dagen, dat moet me wel lukken toch. Son, jij test de 15e? Misschien doe ik met je mee...
Hej Sweetest, lijkt me hele goede houding: opslaan in het koppie en als het ja is eruit laten.. denk dat ik die strategie ook maar ga toepassen Deb, ik snap dat niet helemaal van die lutheale fase... klinkt ingewikkeld, gewoon maar om de 2 dagen klussen.. lijkt mij de beste (en leukste ) manier. Ik had vandaag ook ontzettend last van m'n darmen... en verder ook een beetje het gevoel dat die gezellige vrienden van me binnenkort weer op bezoek komen Ik denk dat ik tot maandag wacht om te testen, ik word namelijk meestal in het weekend ongi. Dus als ik het weekend overleef, dan waag ik me aan mijn eerste test. Is dan de 16e... Ga nu maar weer even m'n huis schoon maken, ha ha... toch weer die lentekriebels of moet ik nu echt ongi worden, ha ha.. maak me zelf weer lekker gek
Hey Son Je bent niet de enige die dat niet helemaal snapt hoor, die lutheale fase, ik begrijp er ook niet veel van. Misschien dat Debbie het nog een keer kan uitleggen? Ik test trouwens toch zondag hoor Son. Sorry dat ik niet met je mee doe, maar mijn Nod moet, echt uiterlijk, de 14e zijn, en ik blijf het anders voor me uitschuiven, zo ben ik nou eenmaal. Dus we hebben besloten de 15e te testen als het nog nodig is. Ik hoop zo dat het positief is. Gisteravond een heel leuk mailtje gekregen van 1 van mijn beste vriendinnen, ze is mama geworden! Kreeg een mailtje, zeg maar in naam van de kleine. Was echt leuk. Zou super zijn als we elkaar weer zien dat ik zwanger ben of inmiddels ook al bevallen ben Ach ja, vanochtend rond half 9 naar de wc geweest. Zat echt een miniem beetje rose bij (moest er echt boven het wcpapier gaan hangen om het te zien maar ja ) Sindsdien echter weer helemaal niets! Heb wel wat raar gevoel in mijn buik. Van de week was het alleen links wat steekjes, nu af en toe ook ineens een beetje rechts. En druk achter mijn schaambot, en wat rommelig. Maar kan niet helemaal opmaken of het nou ongi is of niet Inmiddels is het de 11e, dus nog 4 dagen hooguit, dan weet ik hopelijk echt zeker wat mijn lijf aan het doen is Ik ga wel voor je duimen hoor Son, dat je het weekend roodvrij door mag komen Hoop dat je maandag een harstikke positieve test hebt! Nog aan het opruimen en schoonmaken trouwens? He is zo super lekker weer he in feite. Niet echt warm, maar dat zonnetje! Ben al twee keer lekker buiten geweest met onze hond (normaal doet mijn ventje dat, en soms ga ik mee in de rolstoel). Meis, fingers crossed, en probeer nog wat HCG te vangen he
Hellooooo Ja Lutheale fase...komt ie... Luteale fase = dagen tussen de ovulatie en de volgende periode.( Meestal 14 dagen). Hoop dat jullie er nu wat wijs uit kunnen? Zowiezo om de 2 dgn klussen ja!...of om de dag Thanx Bapsie Son good luck vast voor 't weekend he! Laat ons wel weten hoe of wat oké? Sweetest? Hoe is 't? Las dat je een beetje roze had?Hoe is't nu?
Ok, lutheale fase... de periode tussen ovulatie en welke volgende periode? Je menstruatie? Ik heb helemaal geen last meer gehad van enig roze of anderkleurig (slijm)verlies , maar, we zijn er nog niet.... Nog een paar daagjes, is het al zondag? Inmiddels doet mijn rug meer pijn, en die steekjes heb ik nog steeds. voor de rest eigenlijk hetzelfde.. Hoe is het bij jou Deb? Je rug al wat beter?
Volgens die site kan ik vandaag testen ook als ik uitga van mijn NOD op de 14e.... Hmmm, ff denken hoor.... Ben toch bang dat ik wat langzaam HCG aan maak, toch even met ventje overleggen.... Maar denk dat het toch de 15e blijft hihi
Hoi hoi, Jawel, 't gaat. Niet te hard roepen, maar ik kan weer ff zitten achter de pc. Die ontzettend lange pagina's van de NOD-ers,...zijn helaas niet bij te houden voor me hoor! Poehee! Ons mam vroeg nog of ze missch in 't huishouden moest meehelpen, of ik niet 'ns naar de dokter moest ...ach, als het nog aanhoud wel...ben niet zo'n fan van doktersbezoekjes, heb de afgelopen maanden al een aantal klantenkaarten versleten daar Yeps, periode tussen ovu en je volgende menstruatie....MITS die komt hahaha! Nog héél ff volhouden hoor! Bijna zondag... Wat die lutheale fase (of datum van je eisprong is ,dus...) wil zeggen is, wanneer je eisprong precies is geweest, zodat je kan terugrekenen wanneer je innesteling is geweest, met als uitkomst je uitgerekende datum. Dat is eigenlijk wat je er mee zou kunnen berekenen ...ja...héél wat namen en benoemingen en moeilijke woorden hoor....maar als je eenmaal bezig bent, heb je iig een idee wat die woorden inhouden.
Hey Sweetest! Volgens je banner kun je vandaag ook al testen! Spannend zeg! Nou, ik lees 't wel weer hier! [-o< ik duim mee hoor!