Goedemorgen, Voor de afwisseling eens een man op dit forum, vind het wel leuk om alle ervaringen te lezen en herkenbare situaties tegen te komen. Mijn vrouw en ik zijn 14 weken zwanger, vanochtend had ze een bloeding en we zijn gelijk naar de verloskundige gegaan, gelukkig was ons babietje nog erg aktief en klopte het hartje, weet nog niet wat de oorzaak is maar daar komen we hopelijk snel achter. Wijnand
Hoi Wijnand, Welkom! Eindelijk ook eens een man op het forum..... Hopelijik komen ze er snel achter waar die bloeding vandaan kwam! Groetjes D81
Welkom! Geniet van de zwangerschap! Leuk dat je je hier hebt aangemeld. Zal de mijne het ook eens voorstellen.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en hopelijk heeft die bloeding niks te betekenen. Liefs wolly
hey welkom Gefeliciteerd met zwanger zijn en het komt vast allemaal goed. Als ze maar veel rust, gezond eet en flink geknuffeld wordt greetz Francoise
Hoi Wijnand! Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap en welkom hier! Er kunnen soms, door de groei van de baarmoeder, bloedingen ontstaan. Ik hoop dat het iets onschuldigs is! Succes! Elmo
welkom! Wat leuk een man in ons midden! Fijn dat het bij de vlk allemaal goed was. SChrikken is dat dan he. Bloed kan heel veel oorzaken hebben, en hoeft niet meteen verkeerd te zijn. Maar leuk is het niet.
Hey wijnand! je bent iig niet de enige, mijn vriend leest geregeld over mijn schouder mee en vraagt me wel eens of ik iets wil opzoeken of wil vragen aan de meiden op het forum Voor de gein noem ik ze altijd mijn vriendinnen Aangezien ik het te leuk vind en te spannend vind laat hij mij mijn gang maar gaan, ik denk dat hij zich anders ook had aangemeld Ik sta er ook iedere keer weer versteld van hoeveel hij van dit alles afweet, iig meer dan ik doe DUs bij deze welkom en veel plezier hier en met het zwanger zijn!
Heeft even geduurd maar was de website ineens kwijt in mijn favorieten Gelukkig was alles goed, bedankt voor al jullie leuke reacties, het was waarschijnlijk oud bloed maar ze konden niet echt een oorzaak vinden behalve dan dat het buiten de baarmoeder was en dat was het belangrijkste. Ze is nu bijna 18 weken..16 januari de 20 weken echo