Ik heb een open solicitatie gestuurd naar een schoonmaakbedrijf. Nu ben ik gebeld of ik langs wilde komen om al mijn gegevens in te vullen zodat als ze straks werk voor mij hebben ik meteen aan de slag kan. Nu zit ik alleen even te dubben wat ik aan moet trekken? Hoe zouden jullie gekleed gaan?
Ik zou me niet anders voordoen als ik ben. Dus gewoon wat ik ook aan zou trekken als ik er al een jaar zou werken.
Gewoon wat je anders ook draagt. Maar nu met het warme weer zou ik niet in een hempje met korte broek komen, een driekwart of lange broek met net shirtje of zo.
Dat vind k over de top voor een schoonmaakbedrijf. Zou gaan zoals je bent, maar wel over de schouder en over de knie gekleed. Dus minimaal een driekwart broek en shirtje met mouwtjes. Succes!
Dank jullie! Gelukkig zeggen jullie hetzelfde als wat ik al dacht. Boommm, helaas geen zomerhakken en mooie jurk over de knie maar wel een nette spijkerbroek met nette blouse. Dan gaat dat hem worden denk ik.
Oh sorry had over het schoonmaak gedeelte heen gelezen. Dan zou ik inderdaad voor een spijkerbroek gaan met leuke blouse! Succes!!
Dank je wel! Wil een paar uurtjes in de avond, weekend en/of vroege ochtend maken. Het is als schoonmaakster bij bedrijven
spijkerbroek en blouse of t shirt. Denk erom dat je officieel in de schoonmaak ook niet met blote benen/op slippers mag werken. (dit ivm de materialen waarmee je werkt zeg maar puur voor veiligheid. Al zijn de meeste materialen gewoon veilig ) (werk zelf ook in de schoonmaak )
Niks gescheurd en geen slippers aan je voeten. En geen ultrakort shortje. Voor de rest zou ik het "alledaags" houden. In principe ben je sowieso al aangenomen immers en de job vereist ook geen haute couture.