Nu de donkere dagen voor kerst zijn aangebroken heb ik graag als het donker word de kaarsjes gezellig aan.. Nu heb ik al een paar keer gehoord; goh iets te vieren ? Heeft ie je te huwelijk gevraagd, iets romantisch ? Ik lach er om, maar ik vind het heel normaal om gezellig kaarsjes aan te hebben.. Of ben ik nou de enige ?
nee hoor hier gaan de kaarsjes ook altijd aan om n uurtje of vijf zes! gezellig! zelfs de kindjes vragen er om als ik er even niet aan gedacht heb..
Hahaha Nou hier ook heel vanzelfsprekend doordeweeks kaarsjes aan hoor! Als kind zijnde luidde dat voor mij het weekend in. Op donkere dagen, vrijdagavond langer opblijven en dan gingen de kaarsjes aan...
Bij mij gaan ze ook elke dag aan hoor. Zodra het begint te schemeren ga ik ze aansteken. En als mannetje dan thuis komt is het al lekker knus in huis. Ik hou er ook van hoor. Per week verbruiken we met gemak 100 waxinelichtjes. Ik zou zeggen: GENIET VAN DE GEZELLIGHEID!
Jaaaah.. Bij ons thuis "vroeguh" gingen de kaarsjes ook aan om het weekend in te luiden. Vond ik zo gezellig ... Nu dus nog... Alleen ook doordeweeks. Wat lief dat de kindjes er ook om vragen.
O leuk! Ik ga vanavond ook weer kaarsjes aandoen, zo gezellig, maar ik vergeet het vaak, of uit gemakzucht doe ik het niet. Maar het brengt zoveel sfeer!!!
elke dag rond 4 a 5 uur gaan ze aan.. Ook gewend van huis uit mijn ouders hebben ook altijd kaarsjes aan.
Ja de intratuin is hier ook heel blij met mij . Wel jammer dat mn zoontje niet zo "romantisch" is.. Doet nu elke keer de grote lampen aan. Dat is stoer
Hier branden standaard als wij thuis zijn kaasjes bij onze boeddha en 'savonds gaan er nog meer aan. Gezellig!
Wat een stomme reacties. Hier gaan de kaarsjes ook altijd om een uur of vier aan, zodat het lekker warm wordt, hoeft de kachel ook niet zo hoog en het ziet heerlijk knus. Een van de fijne dingen aan de herfst/winter.
Hier ook elke avond kaarsjes aan. Vind het zo gezellig. Alleen wat vaker ramen wassen maar dat heb ik wel over voor wat gezelligheid
Hier ook iedere avond kaarsjes aan. Het is gewoon gezellig en knus. Strakkies met kerst nog meer lampies en dan word het alleen maar gezelliger
Hier ook vaak hoor, lekker voor de gezelligheid.. Btje warmte in huis in de donkere dagen.. Strx ook de kerstlampjes erbij, nog leuker