Hier ook al helemaal in de ban van mijn dochtertje's eerste verjaardag, ik heb al een slinger besteld. En de hele familie opdracht gegeven een persoonlijk vlaggetje te maken. Dus leuk voor later en die slinger kan je elk jaar weer gebruiken. Mijn eigen slinger En ik heb al ballonnen gekocht met 1 jaar erop. en een leuke slinger besteld met de tekst hoera romy is jarig. Die komt dan voor het raam te hangen. Cadeaus, een roze auto waar ze op kan zitten en mee kan rijden vind ze super. en een keukentje en een muziekding. En een stoffen stoeltje. Daarnaast laat ik ook een taart maken met een eigen foto. En een gewoon taartje voor haarzelf waar ze mee mag graaien haha.. Heb trouwens mooie taarten al voorbij zien komen.
Leuke ideeen hoor allemaal, @mirell ik heb gister ook de opblaas 1 bij de xenos hehaald en de opblaas hoera. En de gewone ballonnen met 1 erop. Trouwens ook vast alle versiering voor sint gehaald haha. @shannen hier ook de slinger hoera sophie is jarig besteld. Leuke naam romy dat was onze 2e keuze. Het nijntje naam boek is ook besteld. Ik moet nu alleen nog de uitnodigingen. Hier krijgt sophie ook een eigen kliedertaartje. Bij doosvolpleszier kan je bij het 1 jaar thema ook een kinderstoel pakket bestellen met een grondzijl dus dat komt helemaal goed
@cygnet2 leuke taart trouwens! knap gedaan ik ben niet zo een taarten bakster dus hier wordt hij gewoon besteld
misschien een raar vraagje, maar hoe doen jullie dat met je kindje en ballonnen. die van mij stopt alles in haar mond, ik ben zo bang dat ze ook een ballon in haar mond doet of erin bijt en deze stuk gaat in haar gezicht en er stuk ballon naar binnen schiet. hier trouwens ook alles al in huis, maandag kijken naar verjaardagskado.
Ik hang de ballonnen gewoon hoog aan het plafond zodat ze er niet bij kan. Hier is alles zo goed als binnen, de slinger en uitnodigingen zijn super leuk geworden. alleen de taart moet nog maar dat doe ik later wel.