Hallo dames, Ik ben een tijdje weg geweest na mijn miskraam in januari. Nou had ik al een aantal dagen een raar pijnlijk gevoel in me borsten en dacht het zal wel eens raak kunnen zijn. Nu hou ik sinds 3 maanden mijn cyclus bij en allemaal rond de 35 dagen. Vandaag zal ik op dag 30 zitten. Heb gister avond getest en tot mijn verbazing was die positief, wat ben ik blij dat het weer raak is Ik ga vanmiddag een cb doen om te kijken hoeveel weken die aangeeft, heb het idee dat mijn ovulatie eerder was deze maand anders heb ik wel vroeg positief gestest zonder tuur streepje. Ik wilde gewoon graag even me verhaal kwijt want we willen het nog even geheim houden en op deze manier kan ik het toch delen en erover praten. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Ben je een avond tester? Vind m niet donkerder geworden eerlijk gezegd.. Hoop dat hij vanavond flink donkerder is! Voorzichtig gefeliciteerd!
Wat mooi, van harte! Heel fijn om hier het een en ander te kunnen delen en vragen als het (nog) niet in je omgeving kan. Geniet ervan!
Ik test inderdaad savonds altijd beter dan smorgens, geen idee waarom. De cb gaf 1-2 weken aan rond 2 uur. Nu de test opgedroogt is, is hij wel donkerder.
Iedereen bedankt voor de felicitaties!!!! De cb gaf 1-2 weken aan zoals ik al had verwacht, nu komende de spannende weken. Hoop dat deze weken snel voorbij zijn en we een mooi kloppend hartje te zien is dan valt er wat spanning van me schouders af. Nu nog een leuke manier verzinnen om het opa en oma te vertellen, dit wordt de 4e keer (3x miskraam geworden) dat ik vertel zwanger te zijn dus de ideeen raken op in me hoofd haha.
Gefeliciteerd!! Om die reden (ook 3 miskramen gehad) vertelden wij het pas wat later. Na de eerste echo met hartslag. Wij hadden flessenpost gemaakt met n glazen flesje met roze en blauwe muisjes en de opgerolde echo foto erin. Was super leuk en zelf bedacht dus superorgineel!!