Tot later

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pancakes, 6 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Lieve allemaal,

Hier een post waarvan ik een paar maanden geleden nog niet had verwacht hem ooit te plaatsen. Maar er is weer een nieuw seizoen begonnen in de soap die mijn leven heet.

Ik ga weg bij mijn man. Er is veel gebeurd de laatste tijd dat me mijn ogen heeft geopend. Ik ben erachter gekomen dat we al heel lang volledig langs elkaar heen leven, en dat de liefde voor mijn man van mijn kant eigenlijk volledig weg is. Ik merkte daarnaast dat ik de laatste maanden in het traject iedere keer 'opgelucht' was als het niet was gelukt. Heel erg. Zó dom ook. Op een gegeven moment dacht ik; wat ben ik nu aan het doen? Straks lukt het wel, en dan zit ik met een kind van een man waarvan ik niet houd.

We moesten door medische omstandigheden aan mijn kant sowieso twee maanden stoppen met het traject. Nu stop ik er dus even helemaal mee.

Met mij persoonlijk gaat het heel erg goed. Ik woon nu even bij mijn ouders. Ik ben nog maar 27 en de kinderwens blijft, maar het moet voor mij wel een bekroning worden op mijn liefde voor een man. Niet op deze manier. Ik merk dat ik heel erg opgelucht ben en dat ik heel erg veel zin heb in de toekomst. Even op mijn eigen benen staan.

Ik ben 11 jaar samen met hem geweest. Was 16 toen we aan elkaar kwamen, dus het is heel spannend dit. Ik weet niet anders dan met hem te zijn. Hij zit vervlochten in mijn hele leven. Maar ik moet nu echt voor mezelf kiezen, ook al is het nog zo veilig en vertrouwd om gewoon zo door te gaan. Ik wil mijn leven zelf in de hand houden en dit is de eerste (en grote) stap in de goede richting.

Daarmee neem ik voorlopig afscheid van jullie. Misschien een dramatische post dit, maar ik heb dit forum zoveel te danken. Ik heb twee meiden ontmoet die mij ongelooflijk dierbaar zijn geworden en ook door deze periode heen slepen.

Daarnaast is er van iedereen hier altijd zo veel interesse geweest, en zijn er zo vreselijk veel virtuele knuffels en kussen gestuurd, dat ik vind dat jullie het ook moeten weten als ik even wegga en even weg stap uit het traject ook.

Mochten jullie me willen volgen, dan kan dat op Instagram: www.instagram.com/ingridnees

Ik wil jullie heel erg bedanken voor alles.

Dikke kussen en sowieso tot ooit. Op een beter moment, met een betere man en een betere relatie. Iedereen enorm bedankt voor jullie eeuwige support en interesse.

Mi2017, Lill, Kangerootje en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Hey kanjer <3
    Zoals ik al heb gezegd heb ik ontzettend veel bewondering voor je groei, je kracht en vooral voor het feit dat je een onbekende weg in slaat ook al weet je dat het voorlopig je kinderwens in de ijskast zet.
    Je bent een tijger en een soldaat op zoveel manieren en je gaat hier beter uitkomen uiteindelijk. Trots op jou!

Pancakes en nizzie86 vinden dit leuk.
  3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik wil je vooral heel veel sterkte wensen met dit besluit! Heel moedig om deze stap te zetten, ik wens je alle goeds en geluk toe met een nieuwe man, en een nieuw EIGEN leven! ❤
    Een hele dikke knuffel! ❤

Pancakes vindt dit leuk.
  4. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Lief liefje van mij ♡

Zoals ik de afgelopen tijd al vaker tegen je heb gezegd vind ik jou wel zó moedig, zó dapper. Om van iemand anders te houden, moet je eerst van jezelf leren houden. Dat heb jij nu eindelijk geleerd, en daardoor ben je tot de conclusie gekomen dat je beter verdient dan vast te zitten in een huwelijk omdat het nu eenmaal de makkelijkste weg is. Jij kiest voor de moeilijkste weg, al weet je zelf dat dat uiteindelijk de juiste weg zal blijken. En ik sta je aan de zijlijn aan te moedigen, ik loop naast je om je door deze verdrietige tijd heen te slepen (al toon jij op dit moment zoveel moed en kracht dat je in je eentje de hele wereld aan zou kunnen... Girl, you're titanium!)

En ooit zul je een man aan je zijde hebben die jou zó gelukkig maakt dat daar direct een liefdeskindje op afkomt. Daarvan ben ik overtuigd. Wat my homegirl @Littlegirl1989 al zei: je bent een kanjer, een tijger, een soldaat. Duizend kussen!

Moppie35, Pancakes en Littlegirl1989 vinden dit leuk.
  5. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    En dit, lieve meiden, zijn dus de 2 dames waarover ik het heb: @Littlegirl1989 en @nizzie86 Mijn rotsen in de branding. Heel erg bedankt voor alles, lieve meisjes. Al jullie woorden en al jullie trots. Jullie vriendschap en liefde. Ik ben zó gelukkig met jullie.

Het wordt geen makkelijk pad, maar als jullie me over de hobbels helpen, dan kom ik sowieso heel aan bij de finish line ;) Laf joe!!!!

Louise11110, Moppie35, miniVosje en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Dankjewel voor je lieve, lieve bericht!

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  7. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.889
    9.665
    113
    Vrouw
    Wat een ontzettend moedig besluit! Ik wil je heel veel sterkte toewensen met dit nieuwe hoofdstuk in je leven. Ik hoop dat je je snel weer gelukkig voelt en gelukkig kunt zijn met een nieuwe man in je leven, iemand die je leven verrijkt en waar je zielsveel van houdt!
    Een hele dikke knuffel!

nizzie86 en Pancakes vinden dit leuk.
  8. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Ik ben een stiekeme volger van je en ik bewonder je keuze. Heel erg dapper dat je deze stap kiest en in feite opnieuw gaat beginnen.
    Ikzelf heb ook helaas vaak zulke stappen moeten nemen maar je komt er sterker, krachtiger en gelukkiger uit.
    Ik gun je een hele mooie toekomst en neem de tijd om eraan te wennen want het is niet niks. Veel geluk!

Pancakes vindt dit leuk.
  9. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Girl power! Super dapper en heel slim
    Besluit! Is moed voor nodig. Ik wens je alle goeds voor in de toekomst, in welke vorm dan ook ❤️

nizzie86 en Pancakes vinden dit leuk.
  10. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Wat een dapper besluit. Ik hoop voor je dat je in de toekomst je geluk mag vinden in een man en de bekroning op jullie liefde zult krijgen.

Ik heb weleens posts van je voorbij zien komen maar goed kennen doe ik je niet. Ik gun je alle liefde en geluk in de wereld en misschien komen we elkaar nog eens tegen op dit forum.

Pancakes vindt dit leuk.
  11. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Ik kende je niet totdat ik deze post las.

Ik wil je gewoon een hele dikke virtuele knuffel geven. :)

Pancakes vindt dit leuk.
  12. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Respect! Powervrouw! Zo veel bewondering voor jou!!

Wens jou het aller aller allerbeste toe!

Moppie35 en Pancakes vinden dit leuk.
  13. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Wat verdrietig, maar wat een moedig en sterk besluit. Respect hoor :) Ik wens je heel veel goeds, jij komt er wel!

Pancakes vindt dit leuk.
  14. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    @Pancakes wat een moedig besluit. Heel goed dat je eerlijk tegen je eigen bent. Ik wens je heel veel liefde en alle goeds toe. Hopelijk tot snel.

Pancakes vindt dit leuk.
  15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat een moedig besluit van je!
    Wens je al het geluk toe!

Pancakes vindt dit leuk.
  16. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Een heel moedig en moeilijk besluit.

7 jaar geleden heb ik dezelfde keuze gemaakt. Ik was ook getrouwd en ruim 10 jaar samen.

Weet wat je doormaakt.

En nu 7 jaar later ben ik heel erg gelukkig met mn huidige partner en heb ik samen met hem een zoontje.

Het is absoluut verdrietig en moeilijk maar voor jezelf kiezen is heel belangrijk.
    Je kunt niet bij elkaar blijven als het alleen maar "oke" is.

Veel sterkte voor de komende tijd. En ik hoop dat het geluk jouw kant weer mag opkomen

Pancakes vindt dit leuk.
  17. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik ken je niet naar wil je veel sterkte en geluk wensen en ik ga je volgen op Instagram!

Pancakes vindt dit leuk.
  18. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Oh ik dacht even dat je afscheid hier kwam nemen omdat het gelukt was en dus verder ging kletsen in een ander onderdeel.
    Maar ik ben nu dus blij dat het je niet gelukt is. Heel dubbel gevoel ;)
    Ik wil je heel veel geluk toewensen en geniet van je nieuwe avontuur!

Pancakes vindt dit leuk.
  19. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Dag lieve Pancakes.
    Heel veel geluk toegewenst!

Pancakes vindt dit leuk.
  20. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Moedig besluit! Ik wens je veel succes in de toekomst :)

Pancakes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina