o echt erg ja 'oefenen', maar al helemaal 'samenleving'. 'Gemeenschap' vind ik ook al zo'n gek woord. Op zich is het wel een net woord maar moet altijd aan 'groepen mensen' denken en dan is het eigenlijk maar weer een heel apart woord in die context .
Hier ook, vriend wil ook niet weten wanneer mijn eisprong is, het word dan voor ons beide wel een beetje raar eigenlijk. Voor hem voelt het raar en ik krijg koud water vrees en durf dan bijna niet meer. We zijn nog maar net begonnen dus we zien wel, geen druk. Wie weet dat ik over een tijd wel bewust die vruchtbare dagen wil benutten, dan zeg ik het gewoon niet tegen mijn vriend. Dan is het alleen voor mij nog raar
Ik denk dat mijn man dan een beetje van de zotten is Hij was helemaal enthousiast toen ik een positieve ovulatietest had Dat was trouwens ook de eerste keer dat ik het gebruikte. Was meteen raak. Man schept er nu nog over op dat ‘hij het wíst’ Nu vind ik dat niet zo erg als hij dat thuis doet, maar toen ik hem laatst tegen mijn zwager hoorde zeggen: ‘dus ik zei, jongens daar gaan jullie dan’ vond ik dat toch ietwat gênant
Nooit de druk op de ketel gezet eigenlijk Toen we de mmm in gingen moest ik pregnyl spuiten en kreeg dan ook vaste dagen en dagdelen te horen waarop we het dan zouden moeten doen. Dan wordt het wel minder spannend, maar we probeerden er gewoon iets van te maken. Overigens vertelden ik hem maar 1 keer wanneer we het precies zouden moeten doen, want dan leek het nog enigszins spontaan ipv dat ik hem er elke keer aan zou helpen herinneren.
On topic: hier ook een vriend, die moeite heeft klaar te komen als hij weet wanneer ik me eisprong heb. Ben toen ook maar overgegaan in meer verleiden, om toch de sex rond me ovulatie te krijgen. (Inmiddels allebei minder gestresst en is de plezier echt weer terug) Verder een geweldig topic, moest er echt om lachen...
Hehe wat heb ik gelachen. Heerlijk. Tja. Agendaseks noemden wij t maar. Ik slikte clomid en was daar goed ziek van. Dus voor ons wel belangrijk "de kans te benutten" en seks te hebben rondom m'n eisprong. Voor ons beide niet fijn. Ik voelde me toch een beetje opgelaten als ik zei uhm ja schat, t is zo ver hoor!! En m'n man vond t niet altijd even makkelijk. Hier probeerde ik met een flink Voorspel de druk er wat af te halen en een drankje hielp ook ( het mocht nog haha). Soms was ik wel eens wat teleurgesteld als t niet lukte. Maar dat heb ik niet laten merken, doetie ook niet voor z'n lol. Dus.. ik zou t ook lekker loslaten zolang jullie dat gegund is, gewoon regelmatig seks hebben en er van genieten en hopelijk mag je snel zwanger zijn! 1 voordeel: er komt een punt in je zwangerschap dat je niet te houden bent en dat vond mijn man dan weer helemaal niet naar
Agendaseks Wij hadden helemaal in het begin van onze seks-carrière-baby-dansen-samenleving-gezelligheid een periode dat we op bepaalde tijden van bil moesten gaan. En dat was op een avond dat m’n zus haar verjaardag vierde. Zij kreeg heel makkelijk achter elkaar 3 kindjes en voelde zich rot hierover naar mij toe. Zegt ze heel ‘discreet’ tegen mij: ‘maar je mag hier ook wel even naar boven toe hoor. Ik zorg wel dat niemand je stoort’ Zat 30 Man beneden. Inclusief 5 kinderen
Weet je wat ik ook zo’n gek woord vind? Plakker... Ik snap de intentie en goede bedoeling van anderen hoor om dit te zeggen, maar als iemand dit tegen mij zou zeggen toen ik nog in de MMM zat: nou volgens mij plakte hij dan juist niet Plakker!
Ik herken je gevoelens zeker me988! Hier een man die wel wil dat ik test, en dus word er buiten de gezellige sex partijtjes ook gepland. Dus zo ook deze morgen a 04u snachts. Gisteren een knal positieve ovulatietest in mijn hand gehad dus afgesproken in de vroege ochtend sex te hebben. (Geloof me, zie het ook liever spontaan) Wij zijn al 1,5 jaar verder, een vruchtbaarheidsoperatie verder (bij mij), ik houd me al 1,5 jaar sterk, al voelt het dat mijn lichaam me in de steek laat en ben ik teleurgesteld in mezelf, al een lange tijd. Vanmorgen lukte het bij mijn man niet omdat hij er teveel mee bezig was, en zei hij dan proberen we het vanavond weer. Maarja 04u snachts, zonder na te denken, flapt er bij mij kribbig uit; dan is het te laat, maar dat is dan maar zo. Resultaat; ruzie. Ik moet me al 1,5 jaar bij elkaar houden, heb er zelfs een operatie recent voor moeten ondergaan en dan krijgt hij het niet voor elkaar om even te denken; t is voor haar niet makkelijk, in een vlaag van emotie flapt ze het er uit. Mag ik dan niet ook een keertje breken?! Ik snap dat hij nu t gevoel heeft van falen (1x), maar ik heb dat al 1,5 jaar lang!! Sorry even zeuren. Misschien herkennen mensen zich hierin..
Ik herken het ook. Ik heb er ook weleens uitgeflapt: het enige wat jij hoeft te doen is klaarkomen. Nou vraag ik je: dat doet geeneens pijn! Resultaat; knallende ruzie. Maar ik had ook al 6x iui gehad, een kijkoperatie ën zo’n verschrikkelijk HSG onderzoek. Ex was verschrikkelijk lief hoor, maar ik voelde me zo niet begrepen. En hij zich door mij ook niet achteraf... Ik vind wel: of je nou 1,5 jaar bezig bent of 5 maanden. Of je nou onderzoeken, operaties enz hebt gehad of niet. Het is voor iedereen even erg! Je kunt en mag je niet vergelijken met anderen. Het is geen wedstrijd
Oh wat rot! Ik vind het ook heel herkenbaar, hier ook al wel eens ruzie gehad om die reden. Dat mijn vriend dan zegt: kan morgen wel. Ofzoiets en dan snapt hij echt niet dat dat te laat is. Ik heb hem nog een keer geprobeerd uit te leggen hoe het precies werkt maar op zo'n moment werkt dat niet en krijgen we ruzie. Maar dat je ook een operatie hebt gehad maakt het extra frustrerend! Wat rot voor je. Knuffel!!
Het is inderdaad geen wedstrijd en iedereen beleefd het op zijn eigen manier. Ik snap hem, Maarja het blijft een man he en die zijn soms iets minder invoelend als vrouwen (niet allemaal hoor haha)
Ja biologie les heb ik hier ook al eens gegeven haha. Ja.. ik wil dat hij praat, Maarja gesloten boek dus dat maakt het soms wel een beetje alleen. Maar over het algemeen is het een schat en is hij heel lief. Anders ben ik niet meer bij hem. Alleen tja, het is een gevoelige kwestie.. Dat we maar snel op die roze wolk mogen zitten!